برگزاری نمایشگاه نفت، گاز و پالایش پتروشیمی در بهمن‌ماه

لست سکند

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 5تا8 بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حمایت و همکاری آتی‌ساز فناوری، سازمان منطقۀ ویژه اقتصادی انرژی پارس و مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس در محل برگزاری نمایشگاه‌های پارس برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت نفتیا، هدف برگزاری این نمایشگاه ارتباط میان تولیدکنندگان و سازندگان، همچنین تامین‌کنندگان با صنایع مستقر در منطقۀ پارس جنوبی است. کلیۀ شرکت‌هایی که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم با صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در مرتبط هستند، می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پالایش پتروشیمی عسلویه یکی از رویدادهای صنعتی و تجاری منطقۀ عسلویه است، که سالانه با حضور تامین‌کنندگان محصولات و خدمات حوزه انرژی برپا می‌گردد. این نمایشگاه فرصتی برای شرکت‌های فعال در این صنعت ایجاد می‌کند تا دستاور و یا محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان قرار بدهند. همچنین با در نظر گرفتن روند بازار، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.

راز آسمان پایتخت

در این نمایشگاه مدیران روابط عمومی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های مستقر در پارس جنوبی حضور دارند. همچنین بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

مرتبط با : نفت پارس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز