برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته در اربیل عراق

لست سکند

نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی ، موادغذایی، بسته‌بندی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از تاریخ یک الی سه آذرماه 1401 در اربیل عراق برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی ، موادغذایی، بسته‌بندی، ماشین‌آلات و صنایع بسته را می‌توان یکی از ارزشمندترین رویداد صنایع کشاورزی عراق دانست که فرصتی مناسب را برای کسب‌وکارها و ارائه محصولات آن‌ها در عراق فراهم می‌کند.

در این نمایشگاه بین‌المللی بزرگ‌ترین تجمع صنایع کشاورزی عراق رخ می‌دهد که در آن شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت و تازه‌های علمی در این حوزه ارائه خواهد شد؛ همین امر سبب ارتقا دانش افراد بازدیدکننده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی اربیل عراق

از بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی که با نمایشگاه آگروپک همزمان شده می‌توان ماشین‌آلات کشاورزی، تجهیزات برداشت، تجهیزات تحلیلی، خشک کن، سیلو و سیستم‌های ذخیره‌سازی، تجهیزات تغذیه، دانه‌ها و سیستم‌های دانه، پلاستیک، تجهیزات گلخانه‌ای، سیستم‌های آبیاری، پرورش دام و طیور، آفت‌کش‌ها، کودها، تجهیزات مرغداری، تجهیزات پایدار، بذر، نهال، تجهیزات پرورش ماهی و … را نام برد.

از اهمیت غرفه‌سازی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، بسته‌بندی ماشین‌آلات و صنایع وابسته اربیل عراق می‌توان به بهتر نمایش دادن محصولات همچنین دستاوردهای کسب‌وکارها اشاره کرد.

علاقمندان بازدید از نمایشگاه همچنین صاحبان کسب‌وکارهای مرتبط برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو غرفه می‌توانند به سایت آرگوپک مراجعه یا با کارشناس بازرگانی این نمایشگاه تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز