برگزاری نمایشگاه در شرایط استقرار آزمایشگاه‌های تخصصی سیار

نمایشگاه
لست سکند

با شیوع ویروس کرونا مدتی است که در نمایشگاه بین‌المللی تهران نمایشگاهی برگزار نشده است. تاسیس شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران به سال 1338 برمی گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی، در سال 1346 فعالیت ساخت سالن های نمایشگاهی و اداری آغاز و در سال 1348 اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت 21 روز و با حضور 33 کشور برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاه ها توسعه مناسبی پیدا کرد و تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به جهانیان معرفی نمود .

به گزارش کاماپرس،  دبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری مقابله با اثرات بیماری کرونا در صنعت نمایشگاهی، گفت: در نمایشگاه‌های آتی با انجام امور غربالگری و استقرار آزمایشگاه‌های تخصصی سیار در کنار پایگاه هلال‌احمر مستقر در مبادی ورودی نمایشگاه به بخش‌های سلامت کشور کمک و یاری می‌رسانیم.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد حمیدرضا آملی، پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی را قابل‌اجرا دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد. درواقع اقدامات شرکت نمایشگاه‌ها در این زمینه در دو نمایشگاه قبل فراتر از مفاد پروتکل بهداشتی بوده و قصد داریم در نمایشگاه‌های آتی با انجام امور غربالگری و استقرار آزمایشگاه‌های تخصصی سیار در کنار پایگاه هلال‌احمر مستقر در مبادی ورودی نمایشگاه به بخش‌های سلامت کشور کمک کنیم.

آملی ادامه داد: اقداماتی که در حال حاضر در نمایشگاه انجام‌شده است در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی و سلامت مراجعان بوده و می‌توان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی را به‌عنوان دستگاه برتر در رعایت پروتکل‌های بهداشتی معرفی کرد.

راز آسمان پایتخت

به گفته دبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری مقابله با اثرات بیماری کرونا در صنعت نمایشگاهی، در حال حاضر تمامی امور برگزاری نمایشگاه‌ها اعم از ساخت غرفه، برگزاری، اجرا و جمع‌آوری غرفه توسط عوامل اجرایی کنترل و گزارش‌های لحظه‌به‌لحظه از سالن‌های نمایشگاهی با چک‌لیست‌های مربوطه تحت نظارت این شورا است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز