برگزاری عرضه اولیه فرود + مبلغ پایه و جزئیات

هشتمین عرضه اولیه امسال مربوط به سهم شرکت فولاد شاهرود با نماد «فرود» در حال برگزاری است. عرضه اولیه امروز معادل 5 درصد کل سهام این شرکت خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عرضه اولیه روز جاری با قیمت مبنای 3 هزار و 200 ریال در حال برگزاری است. هر سرمایه گذار واجد شرایط امکان خرید حداکثر 6 میلیون و 750 هزار سهم را دارد. سهم فرود به روش حراج در بازار اول معاملات فرابورس عرضه خواهد شد. دوره ثبت سفارش فرود از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه تعیین شده و با توجه به روش حراج این عرضه، اولویت تطبیق سفارشات، ابتدا قیمت و در نرخ‌های برابر اولویت با زمان ارسال سفارش است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

طبق اطلاعات موجود، امکان ارسال سفارش برای معامله گران و ایستگاه‌های برخط به صورت گروهی وجود ندارد. سرمایه گذاران واجد شرایط تنها از طریق ایستگاه‌های معاملاتی، نامک، می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است که کلیه درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید مضربی از دو باشد و خریداران امکان ارسال سفارش‌های متعدد به سامانه‌های معاملاتی را دارند. همچنین سفارش‌های ثبت شده طی دوره سفارش گیری قابل اصلاح یا حذف هستند، اما بعد از اتمام این دوره، ورود یا حذف یا اصلاح سفارش امکان پذیر نیست.

نگاهی به فعالیت‌های شرکت فولاد شاهرود

شرکت فولاد شاهرود، سهامی خاص، سال 1380 تاسیس شد و از همان ابتدا به طراحی، ساخت و تولید انواع مصنوعات فلزی، غیرفلزی و فولادی، تولید قطعات و ماشین آلات، تامین و تولید انواع فرآورده‌های شیمیایی، معدنی، آلی و فلزی و… مشغول بود. این مجموعه یکی از تولیدکننده‌های عمده میلگرد در شرق ایران است. تولیدات فولاد شاهرود علاوه بر عرضه و تامین در بازار داخلی، به کشورهایی مانند افغانستان و تاجیکستان نیز صادر می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورسفولاد شاهرود
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز