برگزاری 3 رویداد بزرگ صنعت ساختمان ایران در مصلی تهران

نمایشگاه «هزار پروژه، هزار معمار» همزمان با «پنجمین نمایشگاه ساختمان پایدار» و «سومین نمایشگاه نما» برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه هزار پروژه، هزار معمار مجموعه‌ای درخشان از ایده‌های نوین معماری خوانده شده است و مصلی تهران، در آذر ماه سال جاری، میزبان بزرگترین رویدادهای صنعت ساختمان ایران خواهد بود.

در این رویدادها، که از 21 تا 23 آذر در مصلی امام خمینی پا بر جاست، 22 کارگاه آموزشی با محوریت موضوعاتی چون: امکان‌سنجی پیاده‌سازی سیستم ملی رتبه‌بندی ساختمان، شاخصه‌های معماری پایدار در پروژه‌های فکری، جایگاه خلاقیت در معماری پایدار، روش‌های نوین اجرای آجر در ساختمان‌های پایدار، واکاوی موانع قانونی ساخت و ساز، معماری شهر و مهندسی نما برگزار خواهد شد.

آریاک سفر

همچنین ترفندهای پایدار گذر از کسر پارکینگ، آسیب‌شناسی عملکرد کمیته نما در پایتخت، تبادل تجربه برندسازی و معماری مشترک، دغدغه‌های متمایز نیز موضوعات این کارگاه‌ها را در بر می‌گیرند.

به گزارش دبیرخانه اجرایی رویداد، ثبت نام در پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی این برنامه آغاز شده است.

این رویداد توسط مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها برگزار می‌شود.

نمایشگاه هزار پروژه، هزار معمار شامل بخش های مختلف آموزشی و پژوهشی است که علاوه بر کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی، از جمله جلسه پرسش و پاسخ مدیران شهری با ذی‌نفعان صنعت ساختمان، نمایشگاه ۱۰۰۰ اثر معماری از سراسر ایران، جلسه هم اندیشی بین سازندگان برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاه جانبی محصولات و تجهیزات ساختمانی نیز با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت‌ فعال در صنعت ساختمان برپا خواهد بود تا آخرین تولیدات، یافته‌ها و دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز