برگزاری دوره آموزشی صفر تا صد لینکدین با ارائه گواهینامه اتاق بازرگانی

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی، سی و یکم مردادماه امسال دوره آموزشی صفر تا صد لینکدین را برگزار خواهد کرد. این دوره در 15 ساعت برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوزه آموزش، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دوره آموزشی آنلاین صفر تا صد لیندکین دوشنبه‌ها از ساعت 17 تا 20 عصر برگزار خواهد شد. مدرس این دوره شهرام مهیاری، عضو مرکز آموزش اتاق بازرگانی، است. شرکت کنندگان در این مراسم بعد از اتمام دوره، گواهینامه دو زبانه از اتاق بازرگانی تهران دریافت خواهند کرد.

استراتژی محتوا و قیف ای آی دی ای، تکنیک‌های 2 یس، بی ای بی و پی آی اس، هدف گذاری و متریک کا پی آی، تقویم تولید و انتشار محتوا، سیگنال گیری و مجبوب سازی، مشخص سازی بازار هدف و درآمدزایی دلاری با لینکدین از جمله سرفصل‌های این دوره هستند. از دیگر سرفصل‌های این دوره می‌توان به معرفی آسانسوری، متقاعدسازی مخاطب، رزومه نویسی و تکمیل پروفایل، آی سی پی و تکنیک ای بی ام، ابزار روابط عمومی، اکشن پلن بازاریابی صادراتی و تمرین و منابع مکمل حین دوره اشاره کرد.

آریاک سفر

افرادی که مایل به استفاده از کتابی مرتبط در حوزه لینکدین و آموزش در آن هستند، امکان خرید کتاب شبکه متخصصان را دارند. این کتاب یک منبع فارسی مناسب است که به زبان ساده فعالیت موثر در لینکدین را به خوانندگان خود آموزش می‌دهد. کتاب توسط محسن عقبایی ترجمه و گردآوری شده و سال 1399 نوبت اول آن در انتشارات تاچارا به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات تاچارا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “برگزاری دوره آموزشی صفر تا صد لینکدین با ارائه گواهینامه اتاق بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز