برگزاری جشنواره‌ گنجینه‌های نارنجی بانک کشاورزی

باشگاه مشتریان بانک کشاورزی به صورت ویژه برای باغداران مرکبات استان فارس، جشنواره‌ای با عنوان «گنجینه‌های نارنجی» برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان اسفندماه امسال است. کلیه باغداران مرکبات استان فارس می‌توانند، به صورت اینترنتی یا با حضور در شعبه‌های این بانک، اطلاعات کاربری خود را تکمیل و سپس با سپرده‌گذاری در حساب‌های جاری، پس‌انداز یا کوتاه‌مدت در قرعه‌کشی جشنواره گنجینه‌های نارنجی شرکت کنند. لازم به ذکر است، امتیاز مربوط به سپرده‌گذاری مشتریان در این طرح از ابتدای آذرماه محاسبه خواهد شد.
پیش از این بانک کشاورزی در راستای حمایت از صیادان استان هرمزگان، برای این دسته از مشاغل نیز جشنواره‌ای را با عنوان خلیج فارس تدارک دیده بود. چگونگی برگزاری جشنواره‌های این بانک و زمان‌بندی مربوط به آن‌ها در سایت رسمی باشگاه مشتریان بانک کشاورزی اعلام می‌شود. کاربران با ثبت‌نام در این باشگاه و افتتاح حساب می‌توانند، امتیاز به‌دست آورند. سپس با استفاده از این امتیازها در قرعه‌کشی جشنواره‌های متنوع بانک کشاورزی شرکت کنند. با استفاده از بن‌های تخفیف ارائه شده در این باشگاه، خرید انجام دهند و از خدمات شبکه تجاری مهر بهره‌مند شوند. هم‌چنین باشگاه مشتریان در حال طراحی خدمتِی جدید است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند امتیاز خود را به ارزش ریالی تبدیل و کیف‌ پول الکترونیکی خود را شارژ کنند.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز