برگزاری تور پاریس در دوران کرونا

لست سکند

اگر برای رفتن به تور پاریس بعد از کرونا لحظه شماری می‌کنید پس بهترین مطلب همین است. اگر چه بسیاری از آژانس‌ها و دفاتر گردشگری، تور پاریس را برای تابستان 1400 تعریف کرده‌اند، اما بازهم به برگزاری تور، اطمینان کامل ندارند. ما در آژانس ژیوار به عنوان مشتری مدارترین آژانس ایران، با آنالیز جامعه گردشگری و شرایط موجود برای واکسیناسیون، این امید را داریم که مسافرانی که واکسن زده‌اند بتوانند در تور پاریس تابستان 1400 شرکت کنند.

برای رفتن به شهر عشاق آماده اید؟ پس کافی است که این مقاله را مطالعه نمایید تا بیش از پیش هیجان سفر به پاریس در شما نمود پیدا کند. با رسیدن به پاریس، تور پاریس آغاز می‌شود و ما اینجا هستیم تا شما از تک تک لحظه‌های تور پاریس نهایت لذت راببرید.

آیا تور پاریس در دوران کرونا برگزار خواهد شد؟

سوالی که جای بحث مفصل دارد. شرکت در تور پاریس کاملاً به شرایط کرونا بستگی دارد. اگر بتوان به صورت قطعی به این سوال پاسخ داد باید گفت کرونا می‌داند و بس!!! با توجه به نوساناتی که وضعیت کرونا در حال سپری کردن است و جهش‌هایی که همواره به شنیدن نام آنها عادت کرده‌ایم مدتی طول خواهد کشید که گردشگری به طور کامل باز شود. از این رو برای رفتن به تور پاریس باید هموار جویای اخبار باشیم. هر از گاهی کشور فرانسه مرزهای خود را به صورت مشروط برای توریست‌ها باز می‌کند و با رعایت مواردی که خود دولت فرانسه برای مسافران تعریف می‌کند، امکان برگزاری تور پاریس برای مجریان تور، فراهم خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

رویای عکس با ایفل در تور پاریس بعد از کرونا

مگر می‌شود به پاریس برید و با ایفل عکس‌‌های جالب و هنری نگیرید. اولین کار تحقق این رویا خواهد بود. با توجه به برنامه سفر که توسط متخصصان ژیوار و بهترین تورلیدرهای ایران برای مسافران تور پاریس برنامه‌ریزی می‌شود، به تمام مواردی که علاقه مند هستید، خواهید رسید، حتی عکس با برج ایفل فرانسه!!!

لیست بهترین جاذبه‌های تور پاریس بعد از کرونا

وجود یک لیست برای راحتی شما خیلی لازم خواهد بود، با نگاه کردن به فهرست جاذبه‌های پاریس، امکان اینکه راحت‌تر تصمیم بگیرید، بیشتر است. معمولاً تورلیدرهای گروه ژیوار، بهترین پیشنهادات را به مسافران خواهند داد. پس از این جهت خیال آسوده داشته باشید. در صورتی که تصمیم دارید به صورت تکی در تور پاریس از جاذبه‌ها دیدن نمایید، پس بهتر است لیست پایین را در جیب خود یا در گوشی همراه خود ذخیره داشته باشید.

برج ایفل- موزه لوور- کلیسای نوتردام- کلیسای سکره کر- گورستان پرلاشز- محله لادفانس- کلیسای سنت شاپل- باغ لوکزامبورگ – طاق پیروزی- باغ تویلری- اپرای گارنیه- بنای پانتئون- میدان باستی- سردابه‌های پاریس- کاباره مولن روژ- موزه اورسی- موزه انولید- میدان ووژ- برج مونپارناس- کانال سن مارتن

بهترین قیمت تور پاریس بعد از کرونا

با توجه به نواسانات قیمت ارز، قطعاً نمی‌توان گفت که قیمت تور پاریس چند است؟ از دیگر عواملی که باعث تغییر در قیمت تور پاریس خواهد شد، کیفیت هتل و پرواز و مدت زمان تور و همچنین فصل سفر خواهد بود. هر چه کیفیت و ستاره‌های هتل بیشتر باشد به همان نسبت، هزینه سفر به پاریس هم بیشتر خواهد بود. برای انتخاب پرواز نیز باید بدانید هواپیمایی‌هایی که کیفیت بهتری دارند، به مراتب گران‌تر خواهند بود، پروازهای بدون توقف و مستقیم نیز گران‌ترند. اگر فصلی را انتخاب می‌کنید که تور پاریس، شلوغ است پس واضح است که قیمت نهایی تور بالاتر خواهد رفت. هر چه تعداد روزهای اقامت بیشتر باشد به تناسب قیمت تور پاریس نیز بالاتر خواهد رفت.

مرتبط با : ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز