برند فونیکس با آریزو 6 پرو به میدان می‌آید

فونیکس، نام برند جدید و پرمیوم گروه مدیران خودرو است؛ این خودروساز از این پس محصولات لوکس خود را به‌جای «چری» با لوگو اختصاصی این برند راهی بازار خواهد کرد. البته محصولات اقتصادی این شرکت همچنان تحت برند ام وی ام روانه خیابان‌ها می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مدیران خودرو از برند جدید خود را پرده برداشت و هم‌زمان با آن، آریزو 6 پرو مزین به لوگو فونیکس نیز معرفی شد.

مدیران خودرو، معمولا خودروهای کلاس سدان را به بازار ایران وارد می‌کند اما خودروهای میان رده و بالارده این شرکت یعنی آریزو ۵ و آریزو ۶ نیز موفقیت قابل توجهی از نظر میزان فروش طی سال‌های گذشته داشته‌اند. به طوری که آریزو ۶ برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ به بازارهای جهانی معرفی شد و به فاصله کمی در بازار ایران نیز عرضه آن آغاز شد و در زمره محبوب ترین محصولات مدیران خودرو قرار گرفت.

آریاک سفر

حال نسخه جدید این خودرو با نام آریزو ۶ پرو تحت عنوان برند فونیکس سال آینده روانه بازار خواهد شد. آریزو ۶ پرو با وزن خالص هزار و 344 کیلوگرمی سبک‌ترین سدان تازه وارد سال آینده خواهد بود که فضای بارش نیز به ۵۷۰ لیتر می رسد.

در بخش پیشرانه این خودرو، از نمونه 1.5 لیتری توربو چهار سیلندر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک هماهنگ می‌شود.

ظاهر آریزو 6 پرو

چراغ‌های اصلی جلوی این خودرو ترکیبی از هالوژن و لامپ ال ای دی را در یک الگوی چشم نواز ارائه می‌دهند. همچنین محل قرارگیری راهنما برای این برند جدید و نوآورانه است. جلوپنجره این خودرو هم تقریبا تمامی قسمت دماغه را به خود اختصاص داده و به همین منظور از عناصر کرومی در آن استفاده شده تا پیام یک محصول لوکس را از همان ابتدا به چشمان مخاطب برساند.

بیشتر بخوانید:

در نمای جانبی آریزوی جدید، رینگ‌های آلومینیومی استاندارد ۱۷ اینچی نصب شده‌اند و در هماهنگی با خط شانه مناسب و تفاوت سطح ایجاد شده روی گلگیر‌ها منظره مناسبی را شکل داده‌اند. الگو و گرافیک داخلی چراغ‌های عقب نیز قابل توجه است.

از داخل کابین چه خبر؟

فضای داخل کابین اریزو ۶ پرو محیطی باکیفیت و کاملا فناورانه است. نمایشگر ۱۲ اینچی دیجیتال اطلاعات کیلومتر با تراکم پیکسلی بالا، تصاویر باکیفیتی را پیش روی راننده قرار می‌دهد. نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی نیز در اندازه ۱۰.۲۵ اینچی و کیفیت تصویر اچ دی تجربه‌ای روانتر حتی از تلفن‌های هوشمند را، فراهم می‌کند.

از دیگر امکانات کابین می‌توان به استارت دکمه‌ای، بلوتوث، ناوبری ماهواره‌ای، صندلی راننده و سرنشین با تنظیم الکتریکی، گرم کن و تهویه صندلی، استراحتگاه دست هر دو ردیف، فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرم، پاور ویندوز جلو و عقب و آینه با تنظیم الکتریکی و تاشو خودکار اشاره کرد.

گفتنی است این محصول جدید فضای بیشتر برای سرنشین هر دو ردیف اختصاص داده است که راحتی بیشتری را نیز به همراه دارد.

قیمت 930 میلیون تومانی آریزو 6 نشان می‌دهد که احتمالا فونیکس آریزو 6 پرو، قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان خواهد داشت.

طبق گفته‌های شرکت مدیران خودرو، آریزو ۶ پرو از سال ۱۴۰۱ در ایران عرضه می‌شود، همچنین سطح فروش و خدمات پس از فروش خودروهای فونیکس نسبت به سایر محصولات ام وی ام در جایگاه بالاتری قرار دارد و یک مدت گارانتی طولانی تری برای محصولات این برند در نظر گرفته شده است.

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز