برند اوپو، محمد صلاح را به عنوان سفیر خود در خاورمیانه و آفریقا معرفی کرد

شرکت اوپو با انتشار تصاویری از محمد صلاح، بازیکن باشگاه لیورپول، در حالی که تولیدات این شرکت را در دست داشت، وی را به عنوان سفیر این برند در خاورمیانه و آفریقا معرفی کرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روکیدا، چندی پیش اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام رینو ۳ پرو با دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد. برخورداری از ویژگی‌هایی همچون پردازنده‌ی هلیو پی ۹۵ مدیاتک، ۸ گیگابایت رم، نمایشگر ۶/۴ اینچی با پنل سوپرامولد و ماژول دوربین چهارگانه باعث شده است تا گوشی رینو ۳ پرو حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

رینو ۳ پرو درحالی از مشخصات فنی چشم‌گیری بهره می‌برد که اخیرا با قیمت ۲۹،۹۹۹ روپیه (معادل ۴۰۵ دلار) روانه بازار هند شده است. برخورداری از چنین قیمتی می‌تواند به موفقیت محصول جدید اوپو کمک بسیاری کند؛ البته به نظر می‌رسد که اوپو نیز برنامه‌های بیشتری برای عرضه گوشی جدید خود در بازارهای دیگر دنیا دارد.

اوپو می‌خواهد گوشی رینو ۳ پرو را روانه‌ی بازارهای خاورمیانه و آفریقا کند. برای همین منظور نیز اوپو با محمد صلاح، بازیکن باشگاه لیورپول، قرارداد بسته است تا سفیر برند اوپو در خاورمیانه و آفریقا باشد.

آریاک سفر

گوشی هوشمند رینو ۳ پرو قرار است در تاریخ ۲۸ اسفند به بازار خاورمیانه عرضه شود. در همین راستا، کمپین تبلیغاتی نیز با حضور محمد صلاح شکل می‌گیرد تا بازیکن باشگاه لیورپول، جدیدترن محصول اوپو را به کاربران معرفی کند. ایتن شو، مدیر برند اوپو در خاورمیانه، در مورد محمد صلاح می‌گوید که مهارت‌های فوتبالی فوق‌العاده‌ی محمد صلاح قابل مقایسه با توانمندی بالای عکاسی سری رینو ۳ است.

اوپو برای تبلیغ محصولات جدید خود با باشگاه بارسلونا، مسابقات تنیس آزاد فرانسه، مسابقات تنیس ویمبلدون و ماراتن بوستون قرارداد بسته است. مسئولان شرکت معتقد هستند که چنین ارتباطاتی می‌تواند پلی میان برند اوپو و کاربران در سراسر دنیا باشد.

مرتبط با : اوپو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز