برندگان قرعه کشی کوئیک اس و ساینا اس مشخص شدند

اسامی برندگان قرعه کشی کوئیک اس و ساینا اس شرکت خودروساز سایپا، امروز (2 شهریور) مشخص شد.

به گزارش کاماپرس، دیروز مراسم قرعه‌کشی ششمین طرح عرضه محصولات سایپا در سالجاری انجام شد و امروز اسامی برندگان پس از تایید نهادهای نظارتی و تخصیص به نمایندگی‌ها، از طریق این شرکت منتشر شد؛ متقاضیان از بیست و پنجم مرداد ماه به مدت 3 روز، فرصت داشتند که در این طرح شرکت کنند.
براساس طرح ساماندهی نحوه فروش خودرو که چند ماهی است از سوی وزارت صمت اجرایی می شود، فروش خودرو به سه روش «فروش فوق العاده»، «پیش فروش خودرو و تحویل تا یک سال» و «مشارکت در تولید» انجام می شود، این طرح که برای بهبود وضعیت بازار خودرو عملیاتی شد نه تنها کمکی به ساماندهی بازار نکرده بلکه طی دو سه ماه گذشته قیمت خودروهای داخلی افزایش چشمگیری داشته و فاصله قیمت کارخانه و بازار رشد کرده است.

انتخاب 50 درصد برندگان به عنوان رزرو

در ششمین طرح عرضه محصولات خودروسازی سایپا که دو خودرو کوییک. اس و ساینا. اس عرضه شده است، ۸۸ هزار و ۲۶۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۵۲۸ نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی شدند.
به گزارش ایرنا، در قرعه کشی روز گذشته چهار هزار و ۸۴۵ نفر انتخاب شده و دو هزار و ۴۲۳ نفر (معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه کشی)، به عنوان رزرو انتخاب شدند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.
در این طرح برای خودرو کوییک. اس ۵۹ هزار و ۵۶۳ نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد هزار و ۵۸۶ نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۷۹۳ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب ‌شدند.
برای خودرو ساینا. اس هم ۲۷ هزار و ۹۶۵ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان سه هزار و ۲۵۹ نفر به عنوان برنده قرعه کشی و یک هزار و ۶۳۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب شدند.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز