برندگان قرعه کشی پژو پارس و 3 محصول دیگر ایران خودرو معرفی شدند

نتایج قرعه کشی مرحله پنجم فروش فوق العاده شرکت ایران خودرو(مهرماه 1399) شامل برندگان قرعه کشی پژو پارس و 3 محصول دیگر ایران خودرو معرفی شدند و متقاضیان این قرعه کشی می توانند با مراجعه به پنل کاربری خود از برنده بودن یا نبودن در این قرعه کشی مطلع شوند.

به گزارش کاماپرس،  قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو روز گذشته – یکشنبه 27 مهرماه 1399 – با حضور نهادهای ناظر برگزار شد و در این قرعه کشی تعداد ۳۱ هزار و ۴۵۰ فرد منتخب برای ثبت نام و واریز وجه نهایی مشخص شدند.

بنا به اعلام ایکوپرس، طبق روال قبلی مشخصات نفرات برنده، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. و ضمنا نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

از طریق پنل کاربری برنده بودن (یا نبودن) خود را استعلام کنید

شرکت کنندگان در این قرعه کشی می توانند با مراجعه سایت esale.ikco.ir،  به پنل کاربری خود وارد شده و از طریق آیکون استعلام وضیعت قرعه کشی، از برنده بودن (یا نبودن) در این قرعه کشی مطلع شوند.

آریاک سفر

شایان ذکر است؛ طبق روال قرعه کشی های قبل  لیست (کدهای پیگیری) برندگان نیز تا ساعاتی دیگر در همین سامانه و سایر سایت ها و خبرگزاری ها منتشر می شود و به برندگان از طریق ارسال پیامک نیز اطلاع رسانی می شود اما بهترین روش برای اطلاع از برنده بودن(یا نبودن) در این قرعه کشی مراجعه به پنل کاربری و استعلام وضعیت قرعه کشی است.

بر اساس اعلام مسئولان مجموعا ۳ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۵۹۸ نفر در پنجمین فروش فوق العاده ایران خودرو ثبت نام کرده اند که ۹ هزار و ۴۵۰ ظرفیت و ۴ هزار و ۷۲۵ نفر رزرو در نظر گرفته شده است.

ضمنا نتایج قرعه کشی دیگر مهرماه ایران خودرو – پیش فروش 9 ماهه – تا لحظه تنظیم این خبر – هنوز منتشر نشده است.

در تازه ترین خبر باشگاه خبرنگاران جوان در مطلبی با عنوان «نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد+ اسامی برندگان» برندگان هر خودرو را با کد ملی و کد پیگیری معرفی کرده است.(این خبر به روز رسانی شده است)

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “برندگان قرعه کشی پژو پارس و 3 محصول دیگر ایران خودرو معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز