اعلام برندگان قرعه کشی پژو پارس و 2 محصول ایران دیگر خودرو (جزئیات)

لست سکند

برندگان قرعه کشی پژو پارس و 2 محصول ایران خودرو در هفدهمین نوبت از فروش فوق‌العاده این شرکت مشخص شدند و شرکت کنندگان در این قرعه کشی می توانند از روشی که در ادامه ذکر می شود، از برنده شدن یا نشدن خود باخبر شوند.

به گزارش کاماپرس، طبق روال قبل نتایج قرعه کشی ایران خودرو و مشخصات مشتریان، پس از تایید فرآیند قرعه ‌کشی توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام می شود.

برندگان قرعه کشی پژو پارس و دو محصول دیگر ایران خودرو می توانند با مراجعه به این سامانه و پروفایل شخصی خود در قسمت استعلام نتایج قرعه کشی از برنده شدن در این قرعه باخبر شوند.

ضمنا ایران خودرو اعلام کرده است که پیامک اطلاع‌رسانی به برندگان ارسال خواهد شد، با این‌حال بر اساس تجربه قبلی بسیاری از برندگان چنین پیامکی دریافت نکرده اند بنابراین توصیه می شود که شرکت کنندگان قرعه کشی برای حصول اطمینان نتایج را از طریق سایت اینترنتی پیگیری کنند.

بر اساس اعلام ایران خودرو بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر در قرعه کشی پژو پارس سال شرکت کردند که از این افراد فقط 2 هزار و 250 نفر برنده این قرعه کشی شده اند.

راز آسمان پایتخت

بر اساس این گزارش، برندگان قرعه کشی ایران خودرو در این طرح به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه طبق بخشنامه اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

شایان ذکر است، در این مرحله از فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران خودرو ، سه محصول پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.

به گزارش ایرنا، برپایه آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایران‌خودرویی‌ها در ۲ ماهه امسال ۶۵ هزار و ۹۶۹ دستگاه خودرو تولید کردند که در هم‌سنجی با پارسال ۱.۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز