برندگان قرعه کشی وانت آریسان چه اعتراضی دارند؟

با وجود آن که متقاضیان فراوانی در قرعه کشی مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو برای خرید وانت آریسان ثبت نام کرده و تعداد از آنها نیز در این قرعه کشی برنده این خودرو شده اند اما برندگان قرعه کشی وانت آریسان با تماس ها و کامنت های متعدد به قیمت این خودرو اعتراض می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، قرعه کشی مرحله چهارم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو برگزار شد و بیش از هشت هزار متقاضی برنده سه محصول ایران خودرو عرضه شده در این طرح شدند که یکی از این خودروها وانت آریسان بود.

برندگان قرعه کشی وانت آریسان حالا باید برای دریافت خودروی خود حدود 120 میلیون تومان طی 5 روز آینده به حساب ایران خودرو واریز کنند تا خودروی خود را حداکثر تا سه ماه آینده تحویل بگیرند.

120 میلیون تومان برای خودرویی که با آن نان درمی آوریم!

نکته قابل تامل در این میان این است که بسیاری از برندگان قرعه کشی وانت آریسان به قیمت 120 میلیونی این خودرو اعتراض دارند و اعتراض خود را از طریق تماس با سایت ها و خبرگزاری ها از جمله کاماپرس و همچنین با کامنت هایی که روی اخبار می گذارند، اعلام می کنند.

آریاک سفر

برخی برندگان وانت آریسان در تماس ها و کامنت های دریافتی اظهار می کنند متقاضیان این خودرو اغلب از اقشار کم درآمد هستند که استفاده سواری و لوکس از خودرو ندارند و طبعا وانت آریسان را برای کسب وکار خود خریداری کرده اند اما قیمت 120 میلیونی این خودرو امکان استفاده از فرصت برنده شدن در قرعه کشی را از آنها سلب می کند و ناچار به انصراف هستند.

یکی از کامنت ها به این شرح است؛ «ایران خودرو و شورای رقابت چطور برای خودرویی که می خواهیم با آن کسب روزی کنیم و نان خانواده مان را درآوریم قیمت 120 میلیونی گذاشته اند؟»

در واقع برندگان قرعه کشی، به قیمت گذاری شورای رقابت برای وانت آریسان که موجب ناتوانی آنها از خرید این خودرو می شود اعتراض دارند.

شایان ذکر است قیمت گذاری خودروهای داخلی از جمله وانت آریسان بر اساس مستندات ارائه شده توسط خودروسازان به شورای رقابت و توسط این شورا انجام شده و امکان هیچ گون تجدیدنظری در قیمت این خودرو برای برندگان قرعه کشی وجود ندارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “برندگان قرعه کشی وانت آریسان چه اعتراضی دارند؟

  1. ایرانی جانم فدای وطنم گفته:

    شورای رقابت چرا فکر نکرده کهاین قیمت برای این خودرو خیلی زیادی هستش یا فقط به فکر دوستان خودروسازش را کرده. این خودرو همان روا هستش که اتاقش را عوض کردند و اسمش را هم. با موتور پیکان با سرسیلندر آلومنیومی ؟ درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز