برندگان قرعه کشی شاهین و ۸ خودرو دیگر سایپا مشخص شدند

برندگان قرعه کشی شاهین و ۸ محصول دیگر سایپا که در طرح پیش فروش این شرکت مشارکت کرده بودند، مشخص شدند.

به گزارش کاماپرس، قرعه کشی فروش فوری 9 محصول سایپا که هفته پیش انجام شد، امروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. ساینا با رینگ فولادی، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک R، تیبا ۲ با رینگ فولادی، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال ۹ محصول ارائه شده در این طرح بودند.

برندگان قرعه کشی خودروهای خود را دی و بهمن ۱۴۰۰ تحویل می گیرند. در طرح پیش فروش سایپا 162 هزار و 181 نفر شرکت کردند که 160 هزار و 521 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند. ظرفیت عرضه شده در این طرح فروش 30.000 دستگاه خودرو است و 30 هزار نفر دیگر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

شاهین و تیبا پرطرفدارترین خودروهای سایپا

آریاک سفر

بر اساس اعلام این شرکت محصولات، شاهین با 37 هزار و 505 نفر و تیبا دو با 31 هزار و 135 نفر پرتقاضاترین خودروها در این طرح بودند. در این طرح 6 هزار دستگاه شاهین،5 هزار دستگاه تیبا دو، 5 هزار دستگاه خودرو تیبا ، 6 هزار دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا 151، 5 هزار دستگاه کوئیک دنده ای، 600 دستگاه نیسان دوگانه سوز، 400 دستگاه نیسان تک سوز و هزار دستگاه کوئیک دو رنگ عرضه شد.

اسامی منتخبین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشرمی شود. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز انجام می شود، اما برای اطمینان بیشتر ثبت نام کنندگان باید به سایت سایپا مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز