برندگان قرعه کشی سمند سورن پلاس و 2 محصول دیگر ایران خودرو مشخص شدند

لست سکند

مراسم قرعه کشی 3 محصول ایران خودرو در فروش فوق العاده این شرکت امروز شنبه 19 مهرماه با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد و برندگان قرعه کشی سمند سورن پلاس ، رانا پلاس و وانت آریسان مشخص شدند.

به گزارش کاماپرس، برندگان قرعه کشی سمند سورن پلاس ، رانا پلاس و وانت آریسان امروز در این قرعه کشی که با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و مدیران ایران خودرو برگزار شد، شناخته شدند و باید طی 5 روز از اطلاع رسانی رسمی و انتشار نام برندگان – و همچنین ارسال پیامک برای برندگان – مبلغ قیمت قطعی خودروی مورد نظر را به حساب شرکت ایران خودرو واریز کنند.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی سمند سورن پلاس ، رانا پلاس و وانت آریسان مشروط به تایید صحت قرعه کشی توسط نهادهای ناظر است و پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین مطابق روال قرعه کشی های قبلی این شرکت، اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برندگان نیز صورت خواهد گرفت.

برندگان این قرعه کشی در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

قیمت قطعی خودروهای پیش فروش شده در این طرح(فروش فوق العاده با موعد تحویل حداکثر سه ماهه) طبق جدول زیر است:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “برندگان قرعه کشی سمند سورن پلاس و 2 محصول دیگر ایران خودرو مشخص شدند

  1. بهاری گفته:

    دیگه واقعا مردمو دقیقآ چیزی خودشون هستن حساب میکنن نمیفهمن که مردم بخاطر شخصیت بالایی که دارن و تعصبی که به کشور و رهبری دارن سکوت کردن وگرنه ظلمی که به ملت میکنن وتوهینی که به شعور ملت میکنن قابل تحمل نیست وباید بدانند که ملت بدجوری خسته شده چیزی نمونده دست به کار بشن و تمام خائنان وطن فروش و بیشرف و ریشه کن کنن خجالتم خوب چیزیه ماشین 5میلیونی و دارن بالای 100 میلیون میدن این یعنی خیانت و دشمنی با رهبر عزیز و ملت عزیز بابا برید بمیرید کسی که خودشو به دشمن بفروشه نمیدونم چطور پیش زنش سرشو بالا میگیره چطور برای زنش خودشو مرد معرفی میکنه درحالی که میدونه اززن کمتره خدا ریشه همتونو بسوزونه طوری منقرض بشین بلکه این رهبر وملت ومسئولان باغیرت وصادق یه نفسی بکشن ننگ برشماها باد که باابروی ایران کهن رهبر کبیر وملت بزرگ بازی کردین

  2. hasanbahmani گفته:

    همش دروغه دوستان و فک فامیلای من ثبت نام میکنن ۷تا ۸تا هیچ کدوم درنمیاد پس کی در میاد

  3. صمدامیری گفته:

    سلام والا بلا من دفعه چهارممه به نام ده تا آشنا ثبت نام میکنم یکیش نباید دربیاد مردم و چی فرض کردین خدا ازتون نگذره برا یه قوطی که میخوایم باهاش دلمون خوش باش اینجوری داغ به دلمون میزارید ایشالله دین این جوونا رو بدین به حق فاطمه ی زهرا

  4. مجتبی قاسمی گفته:

    سلام دوستان منم فکر می کردم دروغه ولی خودم سورن پلاس برنده شدم چون تقاضا بالاس شانس برنده شدن پایین میاد

    • m گفته:

      سلام
      چون سورن و سمند متقاظی خودش رو داره و قیمت سورن هم نسبت به باقی خودرو ه خیلی بالاست شرکت کننده کم هستش
      مثلا برای خودروی پارس Tu5متقاطی زیاد هستش و همون که شما فرمودید شانس هم میاد پایین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز