برندگان قرعه کشی سمند ال ایکس در سال ۱۴۰۰ چقدر سود می‌کنند؟

بر اساس اعلام ایران خودرو قرعه کشی فروش فوق العاده سمند ال ایکس و دو محصول دیگر ایران خودرو 15 فروردین برگزار می‌شود. قرعه کشی که به برندگان آن بین ۷۷ تا ۱۲۸ میلیون تومان سود می رساند.

به گزارش کاماپرس، اولین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در سال 1400 که پانزدهمین مرحله فروش فوق العاده این شرکت است از یکشنبه ۸ فروردین ماه تا چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه انجام شد.
در این طرح سه محصول سمند ال ایکس، پژوپارس بنزینی و پژو پارس TU ۵ با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه به متقاضیان عرضه شد. فروش فوق العاده ای که مثل چهارده دوره گذشته با استقبال میلیونی متقاضیان همراه شد.

اختلاف قیمت چشمگیر در کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو همیشه تاثیر زیادی در داغ کردن بازار ثبت نام در فروش های فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو داشته است. بررسی ها نشان می دهد به برندگان قرعه کشی این مرحله حداقل ۷۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۲۸ میلیون تومان سود می رسد.

به برندگان قرعه کشی سمند ال ایکس چقدر سود می رسد؟

در این طرح از فروش فوق العاده قیمت سمند ال ایکس برای تحویل ۳ ماهه حدود ۱۱۷ میلیون تومان اعلام شده است. اما قیمت این خودرو در بازار حدود ۱۹۴ میلیون تومان است. یعنی به برنده این خودرو حدود ۷۷ میلیون تومان سود می رسد.

آریاک سفر

قیمت پژو پارس TU5هم حدود ۱۲۷ میلیون تومان است. رصد بازار خودرو نشان می دهد این خودرو محبوب در بازار با قیمت ۲۵۵ میلیون تومان فروخته می شود. اگر در قرعه کشی روز ۱۵ فروردین برنده این خودرو باشد از اختلاف قیمت این خودرو در کارخانه و بازار می تواند حدود ۱۲۸ میلیون تومان در سه ماه سود به جیب بزند.

پژو پارس بنزینی هم در این طرح با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان عرضه شده است، این خودرو در بازار حدود ۲۰۷ میلیون تومان است. به برنده این خودرو هم حدود ۸۵ میلیون تومان سود می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “برندگان قرعه کشی سمند ال ایکس در سال ۱۴۰۰ چقدر سود می‌کنند؟

  1. محمدرضا گفته:

    با عرض سلام و احترام
    ببخشید میخواستم بدانم که چجوری میتوانم در قرعه کشی ثبت نام کنم
    ممنون میشم از رهنمایاتون

  2. محمد امین ونکی شیرازی گفته:

    با سلام بنده در طرح فوق العاده ایرانخودرو برنده سمند ال ایکس شدم ولی از برنده شدن خود بی اطلاع بودم ایا دیگر راهی وجود دارد برای تحویل ماشین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز