برندگان قرعه کشی رانا پلاس و 4 محصول دیگر ایران خودرو مشخص شدند

لست سکند

قرعه کشی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دقایقی پیش برگزار شد و برندگان قرعه کشی رانا پلاس و ۴ محصول دیگر ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص شدند.
به گزارش کاماپرس، در این طرح فروش مشارکت در تولید پنج محصول دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پارس تیو ۵، راناپلاس و سورن پلاس با موعد تحویل فروردین تا آذر ۱۴۰۱ عرضه شده است.
سود مشارکت درنظر گرفته شده براساس نوع محصول از ۹ تا ۱۲ درصد متفاوت خواهد بود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

برندگان قرعه کشی چقدر سود می کنند؟

تفاوت قیمت خودرو در کارخانه و بازار باعث می شود سود زیادی نصیب برندگان قرعه کشی شود. بیشترین سود را در این مرحله ، برندگان خودرو دنا پلاس می برند. قیمت مصوب کارخانه این خودرو حدود ۱۶۶ میلیون تومان است اما این خودرو در بازار حدود ۲۹۰ میلیون تومان معامله می شود. یعنی حدود ۱۳۰ میلیون تومان سود.

راز آسمان پایتخت

همچنین قیمت مصوب خودرو پژو پارس tu۵ نیز حدود ۱۲۶ میلیون تومان است درحالی که این خودرو در بازار حدود ۲۶۰ میلیون تومان فروخته می شود. پژو پارس بنزینی در این قرعه کشی به قیمت حدود ۱۲۱ میلیون تومان تحویل متقاضیان می شود ، اما این خودرو در بازار به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.
پژو ۲۰۶ تیپ دو هم سود ۸۰ میلیون تومانی نصیب برنده ها می کند.پژو ۲۰۶ تیپ دو در این قرعه کشی به قیمت ۱۱۰ میلیون به برندگان تعلق می گیرد،‌اما قیمت آن در بازار اکنون حدود ۱۹۰ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “برندگان قرعه کشی رانا پلاس و 4 محصول دیگر ایران خودرو مشخص شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز