برنامه امروز اکسپو 2020 دبی (22 آبان)

اکسپو 2020 دبی هر روز با برنامه های متنوع در پاویون کشورها میزان بازدیدکنندگان است. تا کنون بیش از 3 میلیون نفر به صورت حضوری از اکسپوی دبی بازدید کرده اند و پیش بینی می شود تا پایان نمایشگاه که حدود 4 ماه از آن باقی مانده، حدود 25 میلیون نفر از آن بازدید کنند.

به گزارش کاماپرس، امروز شنبه 22 آبان برابر با 13 نوامبر، روز ملی موناکو در پاویون این کشور و گنبد پلازا الوصل برگزار می شود. همچنین، بازدیدکندگان می توانند در فستیوال موناکو نیز شرکت کنند. علاوه بر آن، کنسرت جاز با اجرای ارکستر موناکو و رقص باله مونت کارلو از این کشور جلوه گر شکوه و زیبایی این کشور خواهد بود.

اسکی آلپاین به میزانی استرالیا رویداد ورزشی مهمی است که در این روز اجرا می شود. از طرفی، برنامه رقص از کشور مراکش رویداد فرهنگی دیگری است که در اکسپوی دبی می توانید آن را تماشا کنید.

آریاک سفر

برای اولین بار پاویون اختصاصی در نمایشگاه اکسپو به بانوان تعلق گرفته است تا نقش مهم و کلیدی زنان را به جهان نشان دهد. امروز در این پاویون به موضوع پیام صلح پرداخته می شود. همچنین در مجلس جهانی زنان برنامه ای با موضوع خلق آینده ای بهتر در کنار یکدیگر اجرا می شود.

مطالب مهم و مرتبط با اکسپو 2020 دبی:

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “برنامه امروز اکسپو 2020 دبی (22 آبان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز