برنامه‌های شرکت پنبه و دانه های روغنی خراسان در سال جدید

شرکت «کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان» در راستای تامین مواد اولیه خود کلزا را به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری کرده و خدمات حمایتی به کشاورزان ارائه می‌دهد. این مجموعه برای سال جاری طرح کشت 11 هزار هکتار دانه کلزا از مزارع کشور را در دستور کار خود قرار داده است. امسال شرکت مذکور در راستای متنوع سازی محصولات و گسترش سبد خانوار به محصولات منسوب به خود، ایجاد طرح‌های مختلف توسعه‌ای و همچنین افزایش فضاهای انبارها و ظرفیت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال بیشتر با به وجود آوردن محصولات جدید تلاش می‌کند.

به گزارش کاماپرس، این مجموعه تاکنون سعی در توسعه محصولات خود داشته و تلاش کرده محصولات جدیدی را به سبد کالایی خود اضافه کند. همچنین این شرکت حسب رسالت خود به کشاورزان نیز خدمات مشاوره‌ای و بذر و کود ارائه می‌دهد. البته از آن‌ها محصولات را به صورت تضمینی نیز خریداری می‌کند. کارخانه پنبه و دانه‌های روغنی خراسان به عنوان نخستین مجموعه استحصال روغن هسته انگور با ظرفیت بالا در کشور شناخته می‌شود. این شرکت با توجه به تولید محصولات متنوع به عنوان برندی معتبر در بازار داخلی و بازار کشورهای همسایه حضور دارد. مجموعه پنبه و دانه های روغنی خراسان دارای ظرفیت روغن کشی روزانه 500 تن انواع دانه‌های روغنی است.

تولیدات شرکت پنبه و دانه های روغنی خراسان

محصولات این مجموعه شامل شش گونه کنجاله، شش گونه روغن خام، 10 گونه روغن تصفیه و یک گونه پروتئین سویا است. 74 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند. در حال حاضر تعداد مشتریان و پروژه‌های جدید این مجموعه به ترتیب 1500 نفر و 12 پروژه اعلام شده است. این شرکت در زمینه تامین مواد اولیه کارخانجات تصفیه روغن نباتی، مصرف خانوار، تولیدکنندگان خوراک دام، طیور و آبزیان در بازارهای هدف داخل به ویژه زنجیره تامین نهاده جهت گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و همچنین خارج از کشور فعال است.

آریاک سفر

این شرکت تاکنون چندین مقاله علمی و پژوهشی در خصوص روغن‌های خوراکی و مسائل مرتبط با آن را ارائه داده و به چاپ رسانده است. همچنین یک کتاب تحت عنوان «آشنایی با روغن‌های خوراکی مصرفی» توسط این مجموعه به چاپ رسیده است.

در حال حاضر این شرکت با مدیریت ابوالفضل بوژمهرانی فعالیت می‌کند. شرکت‌های سازمان اقتصادی کوثر، سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر، نفت و گاز، سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر از جمله سهامداران مجموعه پنبه و دانه های روغن خراسان شناخته می‌شوند.

مرتبط با : پنبه و دانه‌های روغنی خراسان
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز