برف و باران در راه است/ دمای هوا ۱۰ درجه سرد تر می شود

گزارشهای هواشناسی از برف و باران و کاهش دما در چند روز آینده حکایت می کند.
به گزارش کاماپرس، در حالی که خیلی ها منتظر بارانهای پاییزی بودند، بالاخره ابرهای باران زا از راه رسیدند و از امروز و فردا آسمان بیشتر مناطق کوهستانی و شمالی کشور بارانی می شود.
از فردا بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در غرب و شمال‌غرب، استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط جنوب‌غرب، جزایر واقع در خلیج‌فارس، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس و شمال‌شرق شروع می شود.

دوشنبه برف می بارد

محمد اصغری معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در باره وضعیت آب و هوا در چند روز آینده گفت:« امروز و فردا در ارتفاعات شمال‌غرب و شمال‌شرق کشور همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف خواهیم داشت و دریای خزر بعداظهر امروز و فردا مواج است. تا روز دوشنبه 19 آبان در شمال‌شرق کشور و سواحل شمالی کاهش دما داریم که بیشترین میزان کاهش دما بین 6 تا 10 درجه در شمال‌شرق کشور خواهد بود. روز دوشنبه 19 آبان از ابرناکی و بارش در کشور کاسته می‌شود، اما بعدازظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.»

آریاک سفر

به گفته اصغری ‌روز سه‌شنبه 20 آبان دامنه بارش‌ها علاوه بر نیمه‌غربی کشور، استان‌های ساحلی خزر و دامنه جنوبی البرز را دربرمی‌گیرد و روز چهارشنبه 21 آبان بارش‌ها در نیمه شمالی کشور، شمال استان‌های فارس و بوشهر و استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.
شاید فردا در تهران باران ببارد. معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت به فارس گفت: «آسمان تهران روز آینده نیمه‌ابری تا ابری، در برخی ساعات بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 21 و 12 درجه است.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز