بررسی چالش‌های آموزش غیرحضوری در انجمن معدن ایران

انجمن مهندسی معدن ایران به بررسی چالش‌های دانشجویان مهندسی در آموزش غیرحضوری می‌پردازد.

به گزارش کاماپرس حسین معماریان، رئیس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی سخنران نشستی است که توسط انجمن مهندسی معدن ایران برگزار می‌شود. این برنامه در ادامه سلسله سخنرانی‌های علمی ماهیانه انجمن معدن ایران روز شنبه 29 آذرماه از ساعت 16 به مدت 90 دقیقه برگزار می‌شود.
سخنران این نشست، دارای مدرک دکتری شکستگی در سنگ از دانشگاه ولونگونگ استرالیا است. معماریان مدرک کارشناسی‌ارشد خود را نیز در رشته زمین‌شناسی مهندسی از دانشگاه واترلو کانادا دریافت کرده است.
او لوح تقدیر و جایزه از بیست و هفتمین کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را درزمستان 88 به مناسبت انتخاب کتاب زمین‌شناسی ساختاری به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال 1387 و لوح تقدیر و جایزه از هفتمین کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران در زمستان 1387 را برای تالیف کتاب زمین شناسی ساختاری انتشارات دانشگاه تهران به دست آورده است.
وی همچنین به عنوان نویسنده پرمخاطب برای هفت کتاب چاپ شده در انتشارات دانشگاه تهران انتخاب شده است.
معماریان عضو انجمن مهندسی مکانیک سنگ ایران، انجمن ترویج علم ایران، انجمن مهندسی ارزش ایران، انجمن زمین‌شناسی نفت ایران و انجمن مهندسی معدن ایران است.
علاقه‌مندان به شنیدن سخنان این چهره دانشگاهی، می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام انجمن مهندسی معدن ایران نشست روز شنبه را دنبال کنند.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : انجمن مهندسی معدن ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز