بررسی وضعیت صنایع معدنی و فولادی ایران در شماره جدید “دنیای سرمایه‌گذاری”

دنیای سرمایه گذاری

در پنجاه و پنجمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنایع معدنی و فولادی ایران توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش پرونده ویژه این نشریه گفت‌وگوهایی با یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با موضوع “رشد تعداد پروانه‌ها و مجوزهای بخش تولید و صنعت” و علی‌اکبر اشرفی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت گل گهر با عنوان “گام بلند گل گهر برای توسعه صنعت فولاد ایران” به چاپ رسیده است. همچنین گزارشی از عملکرد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) به قلم محمدرضا کریمی، مدیر اقتصادی شرکت ایمپاسکو با موضوع “سیاست‌های جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در طرح‌های معدنی تحت پوشش ایمپاسکو” و نیز گزارشی از “راه‌اندازی نخستین کارخانه تولید آهن اسفنجی چین توسط ایران” در این بخش منتشر شده است. یادداشتی از مرتضی بهنام، کارشناس و مشاور امور ارتباطات اقتصادی با عنوان “دیپلماسی فولادی، نیاز مبرم اقتصاد ایران” از دیگر مطالب منتشرشده در بخش پرونده ویژه می‌باشد.

در بخش اقتصاد بازار این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با سید محمدرضا امامی، قائم مقام مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد با موضوع “ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افتتاح شعب خارجی در کشور”، عباسعلی حقانی نسب، رییس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف با عنوان “بازار سرمایه، نماد اقتصاد تولیدمحور است” و محمدحسین مستخدمین حسینی، مدیرعامل شرکت سبدگردان سرمایه و دانش با موضوع “سرمایه‌گذاران با نگاه کوتاه‌مدت به بورس وارد نشوند” به چاپ رسیده است. در ادامه این بخش مطالبی با عنوان “مقدمه‌ای بر بانکداری پایدار” به قلم محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت، “با تقسیم سود 50 ریالی بین سهامداران، صورت‌های مالی بیمه دانا تصویب شد”، “اختلال در جریان مالی و بانکی با قطع جریان برق” به قلم علیرضا بزرگمهری، رییس انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیک” و “اقتصاد قطر و راهبردهای مناسب سرمایه‌گذاری” منتشر شده است.

در بخش دنیای انرژی پنجاه و پنجمین شماره از این نشریه، گزارش‌هایی از عملکرد شرکت ملی گاز ایران به قلم حسن منتظر تربتی، مدیرعامل این شرکت با عنوان ” پوشش 95 درصدی گاز در کشور”، “مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی پارس با موضوع “درخشش شرکت پتروشیمی پارس با تقسیم 20000 ریال سود به ازای هر سهم” و مجمع عمومی پتروشیمی لردگان با عنوان “افزایش سرمایه شلرد در دستور کار قرار گرفت” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با سعید پیربداقی، مدیرعامل شرکت سنگ آهن آفتاب با عنوان “حمایت از تولیدکنندگان با کاهش هزینه‌های مالیاتی”، حسن بقائی، مدیرعامل شرکت پاکسان با موضوع “پاکسان در مسیر توسعه قرار دارد”، غلامرضا کرامتی فرد، مدیرعامل شرکت مهندسی تامین ادوات نفت کرنج (متانکو) با عنوان “استفاده از تجهیزات ساخت داخل، ورود تکنولوژی جدید را به ارمغان می‌آورد” و آغاسی بخشی، مدیر بازرگانی شرکت آلاتا با موضوع “افزایش هزینه‌های تولید، مانعی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید” منتشر شده است. همچنین یادداشت‌هایی از رضا پدیدار، رییس کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران با عنوان “نقش کیفیت هوشمند در انقلاب صنعتی چهارم” و حسام عقبایی، نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور با موضوع “حذف واسطه‌گری از بازار مسکن با اهرم مالیاتی” از دیگر مطالب این بخش می‌باشد.

آریاک سفر

در بخش اقتصاد کلان پنجاه و پنجمین شماره از این نشریه نیز گفت‌وگو‌هایی با لیندا ساکس، سفیر استرالیا در ایران با عنوان “آمادگی شرکت‌های استرالیایی برای تجارت با ایران” و مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با موضوع “گروگان‌گیری معیشت مردم برای پیشبرد اهداف سیاسی” به چاپ رسیده است. همچنین یادداشت‌هایی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان “نقدینگی و تورم، چالش بزرگ دولت آینده ایران” و مهدی کریمی تفرشی، رییس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان تهران با موضوع “خودتحریمی، عارضه مهلک تولید و سرمایه‌گذاری” به رشته تحریر در آمده است.

“طلایه‌داران اقتصاد دیجیتال، صاحبان قدرت و ثروت آینده”، “تحول در کسب‌وکار با ایجاد سایت خاص”و “معرفی بهترین مشاغل سال 2021 در کانادا” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

پنجاه و پنجمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 92 صفحه با قیمت 50 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز