بررسی مدل کسب‌وکار شبکه پرداخت در «شبکه عصر پرداخت»

در دورانی که کرونا برگزاری بسیاری از رویدادهای حضوری در کشور را تحت تاثیر قرار داده، متولیان این رویدادها به برگزاری جلسات مجازی روی آورده که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان نیز روبه‌رو شده است. سلسله جلسات تخصصی بازنگری مدل کسب‌وکار نیز یکی از این رویدادهاست که «شبکه عصر پرداخت» با حمایت شرکت آسان پرداخت و حضور خبرنگاران و کارشناسان این حوزه اقدام به برگزاری آنلاین آن در سال 99 کرده است.

به گزارش کاماپرس، به عقیده بسیاری از کارشناسان، بازنگری مدل کسب و کار شبکه پرداخت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک است. در همین راستا، شبکه عصر پرداخت که از ابتدای سال جاری فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات، بانکداری و پرداخت الکترونیک آغاز کرده، سلسله نشست‌های آنلاینی را در این زمینه برگزار کرده که با استقبال خوبی از سوی خبرنگاران، کارشناسان و علاقه‌مندان این حوزه مواجه شده است.

موضوعات مورد بررسی

عصر پرداخت در چهارمین جلسه از این سلسله جلسات که در روزهای جمعه هر هفته راس ساعت ۱۱ برگزار می‌شود، بر روی موضوع مهمی دست گذاشته که همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور بوده است.

آریاک سفر

افراد حاضر در این میزگرد

در این میزگرد آنلاین که با حضور داوود محمد بیگی مدیر اداره نظام های پرداخت، شهریار خلیلی مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت، احمد جعفری مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و با حمایت شرکت آسان پرداخت و …  برگزار می‌شود، موضوعات مهمی چون مدل کارمزد، کیف پول الکترونیک و پرداخت مبتنی بر بارکد دوبعدی QR Code، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنیست، این میزگرد آنلاین از طریق اپلیکیشن Castbox قابل دسترسی است. طریقه اتصال به این میزگرد را می‌توانید در وبسایت این اپلیکیشن بیابید.

مرتبط با : آسان پرداخت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز