بررسی مدل تابستانی و اسپرت لاستیک دانلوپ + قیمت روز لاستیک 28 شهریور 1401

دانلوپ، اولین کمپانی موفقی بود که توانست استاندارد تولید لاستیک‌های مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی را دریافت کند. شرکت دانلوپ در سال‌های 1950 تا 1977 یکی از حامیان مالی و تامین‌کننده تایرهای این مسابقات بود. لاستیک دانلوپ، چسبندگی خوبی با سطح جاده برقرار می‌کند و رانندگی بسیار ایمنی را در اختیار راننده می‌گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این لاستیک استهلاک بسیار پایینی دارد و در استفاده دراز مدت مقاوم است. در ادامه، معرفی مختصری از مدل اس پی اسپورت ال‌ام 702 لاستیک دانلوپ انجام می‌شود؛

لاستیک دانلوپ مدل اس پی اسپورت ال‌ام 702

این مدل از لاستیک دانلوپ برای مسافرت راحت در بزرگراه‌های تابستانی و مخصوص خودروهای اسپرت قدرتمند طراحی شده است. اصلی‌ترین ویژگی SP Sport LM 702 راحتی بی‌نظیر و ثبات آن است. این لاستیک در هنگام پیچیدن، نقطه تماس خود را تغییر می‌دهد و دنده‌های جانبی تقویت شده آن، لاستیک را از آسیب و فرسودگی محافظت می‌کند. شکاف‌های بلوک‌های این لاستیک بهبود یافته است و امکان رانندگی بی‌صدا را در اختیار راننده می‌گذارد. این لاستیک از فناوری ابتکاری و آخرین تحولات در زمینه لاستیک تولید شده است.

یکی از ویژگی‌های مهم این مدل از لاستیک دانلوپ، آج‌های موجود بر روی بدنه آن است. SP Sport LM 702 از تعداد زیادی شیار و شکاف زهکشی برخوردار است که اجازه می‌دهد رطوبت و خاک اضافی را به صورت ایده‌آل تخلیه نماید و نقطه تماس را خشک کند. این ویژگی آج لاستیک دانلوپ، کیفیت بالا و راحتی را در کنار محافطت در برابر آکواپلان تضمین می‌کند.

آریاک سفر

قیمت روز لاستیک دانلوپ و سایر برندها در جدول زیر ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز