بررسی تیگو 5 مدیران خودرو

مدیران خودرو-تیگو5

یک سال پس از عرضه تیگو5 و به‌صورت دقیق‌تر در ابتدای زمستان 95، مدیران‌خودرو همگام با خطوط تولیدی چری در چین، نمونه فیس‌لیفت شده تیگو5 را معرفی کرد که در قسمت ظاهری، تغییر در گرافیک چراغ‌های جلو و طراحی مجدد سپر و درب صندوق عقب از مهم‌ترین تفاوت‌هایش با نسخه‌های قبلی این خودرو بودند. در بحث تجهیزات نیز چندین ویژگی جدید مانند آینه‌های تاشو برقی و دوربین دینامیک دنده عقب (نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان) به لیست تجهیزات استاندارد خودرو افزوده شده بود. در بهار 97 نیز دومین به‌روزرسانی تیگو5 در ایران معرفی شد که البته هیچ تغییری در ظاهر خودرو رخ نداد ولی چندین مورد جدید به تجهیزات خودرو افزوده شد.

به گزارش کاماپرس، تیگو5 مدیران خودرو حدود 5 سال است که در بازار ایران حضور فعال و فروش موفقی را داشته است ، امکانات مناسب ایمنی – رفاهی ، بدنه مسحکم و جادار ، و قیمت مناسب در مقایسه با رقبا را میتوان از جمله مزایای این خودروی موفق در بازار ایران نامید . از سوی دیگر تیگو5 دارای 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان میباشد که آنرا در میان خودروهای موجود کاملا برجسته میکند و شاید بتوان گفت بیشترین مقدار گارانتی در مقایسه با خودروهای وارداتی و تولیدی دانست ، همچنین شبکه گسترده شرکت مدیران خودرو نیز در امنیت خاطر خریداران میتواند تاثیرگذار باشد.
به گزارش ایسنا، تیگو5 خودرویی است که کاملا منطبق بر نیاز و خواسته های بازار ایران است این کراس اوور ایرانی پسند تا کنون فروش بسیار بالایی را در بازار ایران تجربه کرده که رضایت بالای مشتریان را نیز به همراه داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز