برای نورپردازی خانه های دوبلکس چه باید کرد؟

لست سکند

سقف قسمت‌های مختلف یک خانه معمولی 8 تا 10 فوت ارتفاع دارد و لوستر و وسایل برقی اغلب با این ارتفاع طراحی می‌شوند. بنابراین، اگر چه خانه‌ای دوبلکس یا با سقف بلند می‌تواند بسیار خیره‌کننده باشد؛ اما در صورت عدم انجام نورپردازی ضعیف، بسیار دلگیر خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، راه‌های متعددی برای نورپردازی سقف‌های بلند وجود دارد و استفاده از لوستر دوبلکس یکی از بهترین راهکارها است. در ادامه، پیشنهاداتی برای ایجاد روشنایی اصولی برای خانه‌های دوبلکس یا با سقف بلند ارائه خواهد شد.

به کارگیری چراغ‌های ال‌ای‌دی

در کنار سایر چراغ‌های اصلی مانند لوستر دوبلکس، استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی با ماندگاری بالا می‌تواند به روشنایی بهتر خانه بسیار کمک کند. این چراغ‌ها می‌تواند رنگ‌های چشم‌نوازی را به اجزای مختلف خانه بدهد. ال‌ای‌دی‌های بادوام، عمر طولانی‌تر و مصرف انرژی بسیار پایین‌تری نسبت به سایر منابع روشنایی دارند. به علاوه، این چراغ‌ها هیچ گرمایی تولید نکرده و کیفیت روشنایی بسیار خوبی دارند.

راز آسمان پایتخت

نورپردازی لایه لایه

بسیاری از متخصصان طراحی دکوراسیون داخلی پیشنهاد می‌کنند تا سه لایه نورپردازی در هر خانه‌ صورت بگیرد. در واقع بهتر است تا بخش‌های مختلف یک خانه به لایه‌های بالایی، میانی و پایینی تقسیم شود. چیدمان مبل در لایه پایین و اکسسوری‌ها و دکورها در لایه میانی قرار می‌گیرد. اما نکته این است که نورپردازی باید در هر سه لایه خانه صورت بگیرد. این کار با استفاده از لامپ‌های رومیزی، چراغ‌های دیواری، لوستر دوبلکس و چراغ‌های توکار انجام می‌شود.

استفاده از نور طبیعی

بسیاری از خانه‌های دوبلکس و دارای سقف‌های بلند دارای پنجره‌های بزرگی نیز هستند. بهتر است تا از این مزیت برای روشنایی خانه استفاده شود. نور طبیعی، چشم را خسته نمی‌کند و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود. کسانی که از نور مستقیم خورشید خوششان نمی‌آید، می‌توانند از یک پرده نازک برای پنجره‌ها استفاده کنند.

لوستر دوبلکس

اولین چیزی که اغلب افراد برای خانه‌های بزرگ تصور می‌کنند، وجود یک لوستر زیبا و شیک در مرکز خانه است. لوستر دوبلکس، بهترین گزینه برای نورپردازی و البته تزئین خانه‌هایی با سقف بلند است. این لوسترها در انواع مختلف خطی، مستطیلی، کریستالی، چوبی و… طراحی شده و می‌تواند پاسخگوی انتظارات هر شخصی باشد.

افرادی که برای انتخاب لوستر مناسب منزل خود دچار تردید هستند، می‌توانند از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های مجموعه ایران لوستر بهره‌مند شوند. ایران لوستر در زمینه فروش انواع مختلف لوستر و محصولات روشنایی فعالیت می‌کند و ضمانت مرجوعی کالا و قیمت‌های نازل از جمله مزایای خرید از ایران لوستر است. این مجموعه بیش از 4 هزار مدل تنوع محصول دارد و امکان مشاهده برخی از نمونه کارها در دفتر مرکزی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز