برای خرید لوستر جدید به چه نکاتی باید توجه کرد؟

لست سکند

نورپردازی تاثیر چشمگیری در طراحی فضای داخلی دارد. امروزه برای رسیدن به این مقصود انواع لوستر جدید تولید و در بازار عرضه شده است که هر کدام می‌توانند حال و هوای خاص خود را به محیط ببخشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هر یک از لوستر های جدید با توجه به کاربری و فضای مناسب نصب، انواع متفاوتی دارند. کاماپرس به بررسی انواع لوستر جدید می‌پردازد؛

انواع لوستر جدید

اولین قدم برای انتخاب لوستر جدید دقت به نوع و سبک دکوراسیون، ارتفاع سقف و متراژ فضای داخلی است؛ مثلاً اگر خانه ای دوبلکس با سقف بلند باشد، یکی از بهترین انتخاب‌ها استفاده از لوسترهای آویز جدید، و اگر محل نصب لوستر فضای کوچک با ارتفاع کم  باشد، از انواع لوستر جدید سقفی و شاخه‌ای می‌توان استفاده کرد.

از لحاظ متریال استفاده شده برای بدنه لوستر های جدید، که مهمترین قسمت آن محسوب می‌شود، می‌توان گفت: لوسترها به چهار دسته برنزی، چوبی، فلزی و کریستال تقسیم بندی می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

معرفی سبک‌های لوستر جدید

همچنین لوسترهای جدید سبک های متفاوتی دارند؛ لوستر جدید سبک مدرن، لوستر جدید سبک کلاسیک و لوستر جدید سبک مینیمال از انواع سبک لوسترهای جدید هستند.

با توجه به نوع آب و هوا، ارتفاع سقف، متراژ فضا و دکوراسیون داخلی می‌توان یکی از مدل‌های مختلف لوستر جدید را با سبک متفاوت انتخاب کرد.

به طور مثال، لوستر جدید با جنس بدنه برنز و سبک آویز برای نصب در متراژ و ارتفاع بزرگ و بلند  ساختمان ها در شهرهای مرطوب استفاده می شود. زیرا جنس برنز نسبت به رطوبت هوا مقاومت بیشتری دارد و همچنین سبک آویز درخشش و زیبایی خاصی به فضای بزرگ و سقف بلند می بخشد.

لوستر جدید کلاسیک و مدرن

این مدل لوسترها دارای انواع متفاوت و جنس بدنه گوناگون هستند. به صورت معمول اندازه آنها بین ۱۷ تا ۴۲ اینچ است. عموما یک لوستر 17 اینچی ۷ لامپ دارد و برای اتاق‌های کوچک و متوسط مناسب است.

لازم به یادآوری است که برای برقراری تعادل نور در فضای کم می‌توان از لوسترهای کوچک و لامپ‌های کم، ولی به تعداد زیاد استفاده کرد.

لوستر جدید مینیمال

سبک مینیمال در واقع یک سبک بسیار ساده و دور از پیچ و تاب معمول لوسترهای دیگر است که آرامش و طراوت خاصی به محیط می‌بخشد. به دلیل بزرگ و جادارتر جلوه دادن فضا، راحتی و آسانی طراحی، تولید، نصب و همچنین قیمت مقرون به صرفه، لوستر جدید مینیمال بسیار مورد استقبال قرار دارد.

لوستر جدید را از کدام تولیدی لوستر آنلاین بخریم؟

برای خرید لوستر جدید با سبک های متفاوت راه‌های بسیاری وجود دارد که یکی از آنها خرید و سفارش آنلاین است. «ایران لوستر» تولیدی و فروشگاه لوستر آنلاین بوده که در نمایشگاه مجازی خود حدود 5 هزار لوستر جدید برای نمایش و فروش قرار داده است. انتخاب و خرید انواع لوستر جدید از ایران لوستر به دلیل مشاوره رایگان، ضمانت اصالت، کیفیت، قیمت کالا و امکان تعویض یا عودت کالا پس از ثبت فاکتور بسیار راحت و لذت بخش است. علاقه‌مندان و خریداران می توانند برای بازدید از نمایشگاه مجازی، دریافت مشاوره، سفارش و خرید لوستر جدید به سایت رسمی ایران لوستر مراجعه کنند؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز