برای خرید تجهیزات صنعتی با مشکل مواجه شده اید؟

ایران صنعت -کاماپرس
لست سکند

آیا تا کنون سعی کرده اید یک محصول صنعتی را خریداری نمایید و در فرآیند خرید با مشکلات زیادی مواجه شده باشید. احتمالا تا کنون متوجه شده اید که خرید تجهیزات صنعتی برای کاربران یک فرآیند سخت و زمان بر می باشد و نیاز به مشاور اجتناب ناپذیر است.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایران صنعت، اما آیا خرید برای یک شخص به تنهایی غیر ممکن است؟! خیر! شما می توانید از طریق سایت ایران صنعت گروپ به کالاهای صنعتی و مشخصات فنی آن ها دسترسی پیدا کرده و کالای مورد نظرتان را تهیه کنید. با ما همراه شوید تا بیشتر با ایران صنعت گروپ و پروسه انتخاب محصول آشنا شویم.

ایران صنعت -کاماپرس

آیا مسئول خرید تجهیزات صنعتی شرکت خود هستید؟

اغلب افراد هنگام خرید تجهیزات صنعتی نمی‌دانند چه برندهایی در بازار ایران موجود است و دقیقا چه گزینه‌هایی پیش رو دارند و باید به چه نکاتی دقت کنند؛ درحالی‌که این قضیه اهمیت خیلی زیادی دارد. فکرش را بکنید شما مامور خرید پتروشیمی، پالایشگاه، کارخانه یا یک کارگاه باشید، وقت کافی برای گشت و گذار در لاله زار تهران نداشته باشید یا حتی در شهرستان هستید و دسترسی درستی به بازار تجهیزات صنعتی ندارید. در این شرایط با این مسئولیت سنگین چه باید کرد؟

ایران صنعت گروپ یک مرجع تخصصی برای خرید تجهیزات صنعتی

شاید اغراق آمیز نباشد اگر بگوییم خرید یک تجهیز صنعتی از سخت ترین انواع خرید می باشد و مستقیما با پارامترهای فنی ارتباط دارد و انتخاب نادرست تجهیز عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. مجموعه ایران صنعت با هدف هر شخص یک متخصص بنیان گذاری شده است. این مجموعه با بارگذاری مشخصات فنی و توضیحات کامل محصول، انتخاب و خرید محصولات را تسهیل می کند.

مشاوره فنی قبل از خرید مهم تر از خرید!

اولین گام برای خرید یک محصول صنعتی در صورتی که خودتان دانش کافی برای انتخاب ندارید، یافتن یک مشاور فنی خوب میباشد که تجربه کار در این حوزه را دارد، بیان درست آنچه که می خواهید را با یک مشاور مطرح کنید تا انتخاب ها را برای شما محدود کند. بی شک میتوان گفت این ساده ترین راه برای خرید یک محصول می باشد.

راز آسمان پایتخت

یافتن یک مشاور فنی خوب دشوار است

شاید کمک گرفتن از یک مشاور برای خرید محصول ساده ترین راه باشد اما یافتن یک مشاور، دردسرهای خود را در پی خواهد داشت. راه حلی که ما میتوانیم پیشنهاد دهیم این است که با سایت های فعال صنعتی تماس بگیرید، کسی را که حس می کنید صدای خنثی است و قصد فروش محصول خود را ندارد و همچنین توصیه‌های خوبی ارائه می‌دهد را برگزیده و به راحتی نیاز خود را مطرح کنید. یادتان باشد که در نهایت خود شما تصمیم گیرنده خواهید بود.

یک مشاور فنی در درازمدت هزینه های شما را کاهش می دهد

تجهیزات صنعتی با داشتن قیمت های بالا و موارد استفاده حساس، لزوم استفاده از مشاور را ملموس تر می کند. تمامی افرادی که با آنها در تماس هستید شاید بتوانند توصیه ای برای خرید به شما داشته باشند. با این حال، تنها یک مشاورفنی خوب می‌تواند واقعاً خرد را به صورت فنی با شما به اشتراک بگذارد. به شیوه‌ای که می‌تواند تأثیر مستقیم برروی انتخاب شما داشته باشد. مشاوران فنی قطعا تجربه خیلی بیشتری نسبت به شما دارند و به عنوان یک معتمد در طولانی مدت به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

مجموعه ایران صنعت گروپ به عنوان مشاور در کنار خریداران

ما میزبان هستیم و مشتریان مهمان. وظیفه‌ی ما این است که تجربیات خوشایندی را برای آنها رقم زنیم. (جف بیزوس موسس آمازون). بی شک می توان گفت در قرن حاضر رضایت مشتری بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اصلی ترین الگو برای مجموعه ایران صنعت رعایت موارد بالا می باشد. ایران صنعت با صرف زمان بیشتر، سعی در رقم زدن تجربه ای خوشایند برای مشتریان دارد. زیرا یک مشتری عصبانی می خواهد نارضایتی خود را با تمام جهان در میان بگذارد و این نظرات منفی به سرعت گسترده می شود. ایران صنعت در اصلی ترین گام با آموزش کارمندان به طور حرفه ای به گفتگو ها و نظرات پاسخ داده و میزان نارضایتی مشتریان را کاهش می دهد.

ایران صنعت -کاماپرس

مشتری، رئیس واقعی در ایران صنعت گروپ

با فروش میتوان امرار معاش کرد در حالیکه با ارائه خدمات عالی به مشتریان می توان کسب و کار موفقی داشت. بزرگ ترین سرمایه ی ایران صنعت مشتری می باشد بنابراین الویت ما در این مجموعه جلب رضایت مشتری است. بنابراین مشاوران و فروشندگان مجموعه ایران صنعت برای جلب رضایت مشتری مجاز به انجام هرکاری هستند و نگران قوانین و ایجاد مشکل نیستند بلکه وظیفه کارکنان مراقبت از مشتری می باشد. زیرا اگر خریدار احساس کند خدمات ضعیف است پس خدمات ضعیف است و تجارت همان احساس مشتری می باشد.

تجهیزات صنعتی را چگونه با قیمت مناسب تهیه کنیم؟

در حال حاضر به علت مشکلات اقتصادی در ایران، تحریم ها، وجود دلال ها و دریافت سودهای کلان، افزایش قیمت محصولات درحوزه تجهیزات صنعتی را به دنبال داشته است. بنابراین با قطعیت می توان گفت یکی از علل قیمت بالای برخی محصولات وجود چندین واسطه بین خریدار و فروشنده اصلی می باشد. مجموعه الکتروتجارت هوشمند صنعت با نام تجاری ایران صنعت گروپ با شعار سود کمتر بیشتر، مشتری بیشتر راستای مرتفع ساختن برخی از موانع موجود در فرآیند خرید گام برداشته است و قیمت محصولات صنعتی را با قیمت معقول و مقرون به صرفه به مشتریان عرضه کند. از جمله این موارد میتوان به ارتباط با واردکنندگان بسیاری از محصولات و دریافت سود پایین برای محصولات اشاره کرد بنابراین کاربرانی که بدنبال تهیه محصولات صنعتی می باشند، نیازی به مراجعه حضوری در بورس تجهیزات صنعتی مانند لاله زار تهران ندارند.

ایران صنعت؛ هم‌راه خرید

ایران صنعت گروپ با همراهی در خرید بسیاری از کاربران موجب شده است تا به درک بالایی از بازار و نیازهای مشتریان رسیده و بتواند خدمتی را طراحی کند که درنهایت منجر به ثبت یک تجربه فوق‌العاده در خرید شود. همراهی صفر تا صد در کل فرآیند خرید تجهیز صنعتی با خریداران سبب شده است تا خیال آن‌ها از هر بابت راحت باشد. مهم‌ترین مزایای خرید تجهیزات صنعتی از ایران صنعت گروپ عبارتند از:

  • دریافت کردن مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین محصول متناسب با بودجه، به‌واسطه دسترسی به واردکنندگان اصلی
  • معرفی تجهیزات مقرون به صرفه موجود در بازار با اطلاعات فنی
  • صداقت داشتن در ارتباط با مشخصات محصول
  • خرید محصول به قیمت منصفانه به ‌واسطه دسترسی به قیمت های کف بازار

انتهای پیام

مرتبط با : ایران صنعت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در صنعت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز