بخش مد و اکسسوری «خانومی» افتتاح شد

فروشگاه خانومی برای پاسخ‌گویی به تقاضاهای شب عید بخش مد و اکسسوری خود را افتتاح کرد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام خانومی، با توجه به تقاضای شب عید فروشگاه خانومی برای تکمیل خرید عید مشتریان و همچنین پاسخ به تقاضای آنها در این خصوص، بخش مد و اکسسوری  خود را افتتاح کرد. بر این اساس برای مشاهده برندهای مرتبط با مد و اکسسوری می‌توان به این فروشگاه مراجعه کرد.

همچنین همزمان با افتتاح این بخش خرید ویژه با تخفیف  50 درصدی نیز به مشتریان تعلق خواهد گرفت. البته برای همراهان خانومی 15 درصد تخفیف بیشتر در نظر گرفته شده است که با کدmodeQ قابل دریافت است.

شایان ذکر است، ارسال کالا برای خرید بالای 70 هزار تومان رایگان است و تا دو هفته نیز امکان بازگشت کالا وجود دارد.

آریاک سفر

خانومی از جمله فروشگاه‌های مطرح در حوزه بهداشتی و آرایشی است که با بیش از 250 برند مطرح آرایشی بهداشتی، همکاری دارد.

از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از خانومی، تنوعی بالغ بر ۲۰ هزار کالای آرایشی بهداشتی، امکان بازگشت کالا، بسته بندی محصولات در جعبه های جذاب و زیبا، ارسال رایگان به سراسر کشور، امکان انتخاب اشانتیون ، معرفی دقیق محصولات عرضه شده، توضیحات محصولات براساس کاتالوگ کالاها و توضیحات تولید کننده، معرفی حرفه ای و تخصصی کالاهای آرایشی بهداشتی و برندهای گوناگون، ارائه انواع مختلفی از تخفیفات روزانه و دوره ای برای کالاهای منتخب،انتشار مقالات مدرن و جدید و کاربردی در حوزه آرایش و زیبایی سلامتی و اطلاع‌رسانی برای موجود شدن کالا و تخفیفات آن کالای خاص  است.

مرتبط با : خانومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز