“بخارا” نوروزی منتشر شد

بخارا

 

سرانجام با تلاش کارکنان چاپخانه و صحافی ایران نسخه نوروزی مجله بخارای  (شماره ۱۳۶) با تصویری از خلیل ملکی در پانصد و هفتاد و شش صفحه از صبح امروز (یکشنبه ۲۵ اسفند 1398) در کتابفروشی‌ها و دکه‌های روزنامه‌فروشی عرضه شد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از مجله فرهنگی هنری “بخارا”، این شماره نود و هشتمین شماره مجله «بخارا» ویژه نوروز همراه با یکصد و یک شعر منتشرنشده از محمدرضا شفیعی کدکنی است.

«زبان‌شناسی»، «ایران‌شناسی»، «تاریخ نشر کتاب در ایران»، «یادداشت‌های یک کتابدار»، «آویزه‌ها»، «فرهنگ»، «پنج مقوله» و «معرفی کتاب» از دیگر بخش‌های شماره جدید «بخارا» هستند که با آثاری از محمدعلی موحد، محمدرضا شفیعی کدکنی، داریوش شایگان، محمدرضا باطنی، عبدالحسین آذرنگ، هوشنگ دولت‌آبادی، مینو مشیری، ترانه مسکوب، محمدابراهیم باستانی پاریزی، سیروس پرهام، حسین پاینده و … همراه‌اند.

آریاک سفر

گزارشی از «شب پرویز ناتل خانلری»، مطالبی از محمدعلی موحد،‌ محمدعلی همایون کاتوزیان (با ترجمه فرزانه طاهری)، غلامحسین مصدق و حسینقلی سررشته به همراه «ماجرای نهم اسفند به روایت شعبان جعفری» در بخشی با عنوان «وقایع نهم اسفند 1331» و همچنین بخش «معرفی گالری بوم» از دیگر مطالب مندرج در «بخارا» هستند.

در شماره ویژه نوروز مجله «بخارا» همچنین بخشی با عنوان «نوروز» آمده که در آن مطالبی از ژاله آموزگار،‌ علی بلوکباشی، افشین شاهرودی، هاشم رجب‌زاده،‌ مهدی فیروزیان، محمد گلبن، مریت هکس (ترجمه محمدحسن نظری‌نژاد، محمدتقی اکبری و احمد نمایی)، کارلا سرنا (ترجمه علی‌اصغر سعیدی)، یاکوب ادوارد پولاک (ترجمه کیکاووس جهانداری)، ایرج افشار، مهدی اخوان ثالث، گل‌نظر،‌ فریدون مشیری،‌ پروین دولت‌آبادی، سیاوش کسرایی، محمد آصف فکرت، نورالدین زرین‌کلک و… منتشر شده است.

مجله «بخارا» با مدیرمسؤولی و سردبیری علی دهباشی با قیمت 15 هزار تومان منتشر شده است.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز