بتونه خمیری آماده و مزیت های استفاده از آن در داخل ساختمان

هر چه زیرسازی سطح با کیفیت بالاتری انجام شود، رنگ داخل ساختمان نیز جلوه و زیبایی بیشتری از خود نشان می دهد. بتونه خمیری آماده یا هندی کوت داخلی محصولی از شرکت شورلول است که به واسطه کیفیت بالا کارفرمایان و فعالان حوزه ساختمانی از آن استفاده می کنند.

معمولا از بتونه برای آماده سازی سطح، پر کردن ترک ها، تسطیح سطح و پر کردن سطوح استفاده می شود. از آنجایی که هندی کوت داخلی بافت ریزی دارد، با استفاده از آن می توانید کار آماده سازی سطح را قبل از رنگ زدن در بالاترین کیفیت انجام دهید.

مزایای استفاده از بتونه خمیری آماده یا هندی کوت

جالب است بدانید که این محصول یک مخلوط آماده است و برای استفاده از آن نیاز به پیش نیاز ندارید. از طرفی، این بتونه انعطاف بالا و انقباض پایین دارد و این موضوع دلیلی بر کیفیت بالای این محصول است. این محصول شورلول بر پایه آب تهیه شده است و با توجه به موادی که در آن به کار رفته جزو محصولات دوستدار محیط زیست است. هندی کوت چسبندگی بالایی دارد و با استفاده از آن می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

آریاک سفر

بتونه خمیری آماده در چه مواردی کاربرد دارد؟

هندی کوت با انواع سطوح سازگار است؛ سطوح سیمانی، گچی و چوبی گزینه هایی هستند که این بتونه برای زیبایی آنها تهیه شده است. دیوار و سقف داخل ساختمان قبل از رنگ شدن به آستری کشی نیاز دارد که هندی کوت داخلی برای این کار تهیه شده است. از طرفی، معمولا در ساختمان های قدیمی ترک هایی بر روی دیوار و سقت و هر سطح دیگری وجود دارد که این بتونه به آسان ترین روش و در کمترین زمان می تواند آنها را برطرف کند.

ضایعات و ترک های اطراف گچبری های ستون، سقف، درب ها و همچنین پنجره ها معمولا مالکان ساختمان ها را با چالش همراه می کند. از طرفی، فاصله بین دیوار و بالای قرنیزها صاحب خانه را دل چرکین می کند. هندی کوت داخلی در این موارد با زیبا سازی و پر کردن بخش های مذکور لبخند رضایت را بر لب ها می نشاند.

چگونه از هندی کوت استفاده کنیم؟

اگر قرار است از هندی کوت برای پر کردن سطوح استفاده کنید بهتر است این کار را در یک لایه نازک اجرا کنید. در صورتی که باید چند لایه از بتونه را بر روی سطح قرار بدهید، لازم است که زمان خشک شدن لایه اول را در نظر بگیرید و سپس لایه بعدی را بر روی آن بکشید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز