با 800 میلیون تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

خرید خانه در تهران با بودجه زیر یک میلیارد تومان کار سختی است و نیاز به زمان و جستجو زیاد در املاکی ها دارد.

به گزارش کاماپرس، قیمت خانه در تهران در مناطق جنوبی و حتی مرکزی نیز که به علت هایی مانند ازدحام جمعیت، عمر بالای بنا و قرارگرفتن در طرح ترافیک کمی مناسب تر از مناطق دیگر است، با این حال در همین محدوده ها نیز باید برای خرید خانه با متراژ پائین تا 1 میلیارد تومان هزینه کرد.

در این گزارش به دنبال آن هستیم تا خانه های با بودجه 800 میلیون تومان را معرفی کنیم، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خرید و فروش آپارتمان  در مناطق مختلف تهران  به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

قیمت آپارتمان

یک دستگاه واحد مسکونی ۵۸ متری با ۱۴ سال عمر بنا، واقع در منطقه نواب به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

همچنین می توان خانه 57 متری با 16 سال عمر بنا را در محله زربافیان، نزدیکت مترو جوادیه با همین قیمت 800 میلیون تومان خریداری کرد.

اگر قصد خرید خانه در منطقه ای بهتر اما با متراژ کمتر را دارید، خانه ای در محله کارگر، خیابان نامجو را به شما پیشنهاد می کنیم.

در محله های نزدیک به نواب نیز با قیمت 800 میلیون می توان خانه خرید، به طور مثال خانه ای 42 متری با 20 سال ساخت در محله سلسبیل، خیابان عطلا به این قیمت به فروش می رسد.

در محله شوش نیز می توان به راحتی و در خیابان هفدهم شهریور خانه ای 59 متری نوساز را با بودجه 800 میلیون تومانی خریداری کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز