با 5 میلیون تومان کدام جارو برقی را بخرم؟

جارو برقی یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی برقی است و تمیز کردن خانه بدون جارو برقی قابل تصور نیست. در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت لوازم برقی بسیاری از افراد به دنبال ارزان‌ترین کالاهای موجود در بازار می‌گردند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن شرایط مقایسه و بررسی جاروهای مختلف به افراد در مدیریت بودجه و انتخاب محصول مورد نظر کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از جارو برقی‌ها با بودجه پنج میلیون تومان می‎پردازد:

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

این جارو برقی پارس خزر از نوع کلاسیک و کیسه‌دار است و مخزن آن هشت لیتر ظرفیت دارد. دکمه خاموش و روشن و تنظیم قدرت مکش روی بدنه جارو تعبیه شده است. به همراه این جارو برقی علاوه بر سری یک سری وسایل جانبی نیز عرضه می‌شود و این محصول از قابلیت سری دو طرفه برای نظافت کردن گوشه کنارها و درزهای خانه نیز مناسب است. لوله تلکسوپی این جارو قابل تنظیم است و باعث استفاده راحت‌تر برای کاربران می‌شود. این محصول به قیمت چهار میلیون و 590 هزار تومان قابلی تهیه است.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B

جارو برقی دوو دارای قدرت مصرفی دو هزار و 100 وات است و یکی از مزیت‌های آن کم‌صدا بودن و قابلیت جابجایی آسان است. این محصول از فیلتر هپا 13 بهره‌مند است که تا حد زیادی گرد‌وغبار و آلودگی‌های موجود در سطح خانه را فیلتر می‌کند. این محصول دارای کابل هشت متری است و نیازی به تعویض مدوام پریز برق در خانه‌های بزرگ نیست. توان مکش این جارو 650 است و دستگاه در حین استفاده 65 تا 70 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. این جارو برقی به قیمت پنج میلیون و 890 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501G

جارو برقی کیسه‌دار پاکشوما دارای توان مصرفی دو هزار و 500 وات است و قدرت مکش بالایی دارد. کابل این جارو 12 متر است و به راحتی می‌تواند شعاع 15 متری اطراف جارو را تمیز کند. پاکت این جارو از نوع یک بار مصرف است و نیاز به تعویض دارد. امکان تنظیم قدرت مکش برای کاربران در این جارو تعبیه شده است. رده مصرف انرژی A++ یکی دیگر از مزیت‌های این محصول است. به همراه جارو سه سری مختلف عرضه می‌شود که فرآیند جارو کشیدن برای کاربران را ساده‌تر می‌کند.این محصول به قیمت چهار میلیون و 890 هزار تومان به فروش می‌‎رسد.

جاروبرقی نانیوا مدل NVC-9820

جارو برقی نانیوا دارای توان مصرفی دو هزار و 400 وات است و مخزن آن شش لیتر ظرفیت دارد. این جارو برقی هفت کیلو گرم وزن دارد و به راحتی قابل جابجایی است. لوله تلکسوپی این جارو ضد زنگ است و به کمک سری‌های مختلفی که به همراه جارو عرضه می‌‎شود، می‎توان همه جا را تمیز کرد. این محصول دارای کابل هشت متری است که باعث می‌شود جارو شعاع عملکردی 10 متری داشته باشد. فیلتر هپا قرار گرفته در این محصول از ورود گرد‌وغبار به محیط اطراف جلوگیری می‎کند. ای جارو به قیمت چهار میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی اسنوا مدل SVC-RL24BE

این جارو برفی دارای قدرت مکش بالایی است و قادر است همه آلودگی‌های محیطی را از بین ببرد. کابل این دستگاه هشت متر طول دارد و قادر است شعاع 11 متری را تمیز کند. مخزن این دستگاه چهار و نیم لیتر ظرفیت دارد. به همراه این جارو چند سری عرضه می‎شود که فرآیند نظافت را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. لوله تلکسوپی و خرطومی این محصول قابلیت چرخش 360 درجه دارد. همچنین نشانگر پر بودن مخزن به کاربران زمان خالی کردن مخزن را اطلاع می‌دهد. این محصول به قیمت پنج میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواپارس خزرپاکشومادوو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز