با 1 میلیارد تومان چه شاسی بلندی می توان خرید؟

با کاهش قیمت در بازار خودروهای داخلی و خارجی، با یک میلیارد  تومان می توانید یک شاسی بلند با کیفیت بخرید.

به گزارش کاماپرس، بعد از کاهش قیمت دلار خیلی از خودروهای خارجی و شاسی بلندهای داخلی با ریزش های چند صد میلیونی و حتی میلیاردی روبرو شدند. اما این کاهش قیمت شدید هم نقش زیادی در رونق بازار این خودروها ندارد و بیشتر شاسی بلندها بدون مشتری مانده اند.

حتی بعضی از فروشندگان راضی هستند خودروی خود را خیلی پایین تر از قیمتی که خودشان خریده اند ، بفروشند. اما روند کاهشی قیمت خودرو و امید مردم به کاهش بیشتر قیمت دلار بعد از به روی کار آمدن جو بایدن، باعث شده خریداران فقط منتظر بمانند تا در زمان مناسب و با قیمتهای بهتر خرید کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

شاسی بلندهای زیر یک میلیارد بازار

آریاک سفر

لیفان ایکس ۶۰ با ۴۵۰ میلیون تومان یکی از ارزان ترین شاسی بلندهای بازار است. چانگا سی اس هم با قیمت ۴۸۵ میلیون تومان به فروش می رسد.
ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت هم با قیمت ۵۷۸ میلیون تومان در بازار خودرو معامله می شود.

قیمت خودرو شاسی بلند بیسو t3 هم حدود ۵۸۰ میلیون تومان است. خودرو هایما اس ۷ توربو هم ۶۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. با ۶۵۵ میلیون تومان می توانید یک خودرو جک ای ۵ بخرید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

خودرو هاوال اچ ۲ هم با قیمت ۷۱۰ میلیون تومان در بازار خودرو به فروش می رسد. خودرو چری تیگو ۵ هم حدود ۷۵۹ میلیون تومان قیمت دارد. خودرو اس دبلیو ام هم با قیمت ۸۳۵ میلیون تومان در بازار خودرو معامله می شود.

با ۸۵۵ میلیون تومان می توانید ام وی ام ایکس ۵۵ بخرید. قیمت خودرو سانگ یانگ تیوولی هم حدود ۹۲۰ میلیون تومان است. رنو کپچر هم با قیمت ۹۸۰ میلیون تومان در بازار خودرو به فروش می رسد.

مرتبط با : کرمان موتور
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با 1 میلیارد تومان چه شاسی بلندی می توان خرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز