با ۸۰۰ میلیون کجای تهران می توان خانه خرید؟

اگر ۸۰۰ میلیون تومان بودجه دارید، می‌توانید در هاشم آباد شهرری یک آپارتمان ۸۵ متری با ۴ سال سن بنا خریداری کنید.

به گزارش کاماپرس، در دو هفته گذشته و بعد از کاهش نرخ دلار، قیمت مسکن هم وارد روند نزولی شده است.آمار نشان می دهد در فروردین ماه گذشته قیمت مسکن حدود ۳ درصد افت داشته است، افتی که به اعتقاد کارشناسان بازار ملک و مسکن ممکن است در ماههای آینده هم ادامه داشته باشد.

با این اوصاف شرایط برای کسانی که بودجه کمتری برای خرید مسکن دارند، کمی راحت تر از قبل می شود و می توان با بودجه بین ۸۰۰ تا یک میلیارد تومان یک آپارتمان با متراژ ۸۰ تا ۹۰ متری خرید.

البته در مناطق میانی تهران با این قیمتها هیچ گزینه‌ای برای آپارتمانهای ۸۰ متر به بالا وجود ندارد، اما در مناطق جنوبی با قیمت حدود یک میلیارد تومان می‌توان واحد ۹۰ متر و کوچکتر خریداری کرد. اما این آپارتمانهای ۸۰۰ میلیونی کجای تهران هستند؟

آپارتمانهای ۸۰۰ میلیونی تا یک میلیاردی

آریاک سفر

قیمت یک واحد آپارتمان ۸۵ متری در هاشم آباد شهرری با عمر بنای ۴ سال با حدود ۷۸۶ میلیون تومان در تقی‌آباد شهرری نیز یک آپارتمان ۸۰ متری نوساز با قیمت ۸۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

در محله استخر شهرری ، قیمت یک واحد ۸۲ متری ۴ سال ساخت هم حدود ۷۲۱ میلیون تومان است. یک آپارتمان ۸۴ متری ۷ سال ساخت در محله آذری حدود یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که هر متر از این خانه ۱۴ میلیون و ۴۸ هزار تومان قیمت دارد.

در یافت‌آباد یک واحد ۸۵ متری ۱۷ سال ساخت با پارکینگ و انباری به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، هم اکنون کف قیمت آپارتمانهای کوچک در تهران ۵۰۰ میلیون تومان است که البته بیشتر در محله هایی مثل عباس‌آباد، خاورشهر، تقی آباد، علائین، قیامدشت، دولت خواه جنوبی، بهشتی، هرندی، یافت آباد شمالی، مسگرآباد و مطهری در منطقه ۱۵، نعمت‌آباد و اسماعیل‌آباد در منطقه ۱۹، باغ آذری، جوانمرد قصاب، شادآباد، ظهیرآباد، سیزده آبان، خلیج فارس و شهید کاظمی می‌توان در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان آپارتمان خریداری کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز