با گران ترین هتل های کرمان آشنا شوید

برخی قدمت کرمان را ۴ هزار سال قبل از میلاد، تخمین زده‌‌اند. کرمان در طول تاریخ، چندین بار به عنوان پایتخت کشور انتخاب شد. پنجمین شهر تاریخی ایران به دلیل داشتن باغ‌ها، بناهای تاریخی، صنایع‌دستی، غذاها و شیرینی‌های محلی، همواره مرد استقبال گردشگران ایرانی و خارجی است. این شهر به خاطر وجود معادن زیادی که در خود دارد، به «بهشت معادن» معروف است.

کاماپرس در این مطلب، هزینه اقامت در ۶ هتل گران کرمان را با توجه به سایت رزرواسیون آنلاین «اسنپ تریپ» بررسی کرده است. خواندن این گزارش به شما کمک می‌کند تا گزینه‌های مدنظر خود را در انتخاب و رزرو هتل، سریع‌تر بررسی کنید.

قیمت هایی که در ادامه ذکر شده، به ازای یک شب اقامت یک زوج در اواخر فروردین ماه است.

 

آریاک سفر

هتل جهانگردی شعبه ۱ 

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره دابل هتل جهانگردی، همراه با صبحانه معادل ۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

هتل جهانگردی شعبه ۱ کرمان در بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهارراه شفا قرار گرفته است. این هتل که قدمت آن به سال ۱۳۵۳ برمی‌گردد در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. هتل چهار ستاره جهانگردی ۵۳ واحد اقامتی دارد که شامل ۸ سوئیت است. در فاصله کمی از هتل، نقاط دیدنی کرمان نظیر بازار، آب انبار حاج علی آقا، آرامگاه مشتاقیه،کاروانسرای گنجعلی‌خان و … قرار دارد. در محوطه هتل هم یک فروشگاه وجود دارد.

 

هتل پارس

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره هتل پارس کرمان همراه با صبحانه معادل ۹۹۰ هزار تومان است.

زمان تاسیس هتل پارس کرمان به سال ۱۳۸۱ برمی‌گردد. این هتل در بلوار اصلی کرمان، بلوار جمهوری اسلامی قرار گرفته است. هتل ۸ طبقه پارس، یک رستوان سر باز در محوطه دارد. مسافران برای خرید از هتل تا بازار کرمان فاصله چندانی ندارند. این هتل مجهز به سالن‌هایی برای برگزاری سمینار و کنفرانس است. گهگاهی نیز در لابی هتل، موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود.

 

هتل هزار

اگر زوج گردشگری تصمیم بگیرند به سوئیت دو نفره توئئین هتل هزار کرمان بروند، بنا بر اعلام سایت اسنپ تریپ باید مبلغی معادل ۶۸۰ هزار تومان بپردازند.

هتل ۵ طبقه هزار، در سال ۱۳۷۲ راه‌اندازی شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. مجموعه گنجعلی‌خان و مسجد جامع کرمان در فاصله کمی از هتل قرار گرفته است. مسافران جهت خرید می‌توانند با طی ۳۰ دقیقه پیاده‌روی به مراکز خرید این شهر دسترسی داشته باشند. از جاذبه‌های دیدنی دیگری که در فاصله کمی از هتل قرار دارند می‌توان به کاروانسرای گلشن، چایجانه سنتی و … اشاره کرد. این هتل در خیابان خواجو قرار دارد.

 

هتل آپارتمان آسام

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره هتل آپارتمان آسام همراه با صبحانه معادل ۶۵۰ هزار تومان است که مسافران می‌توانند با تخفیف ۲۶ درصدی آن را با هزینه ۴۷۵ هزار تومان رزرو کنند.

هتل آپارتمان سه ستاره آسام در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. فعالیت این آپارتمان در ساختمانی پنج طبقه آغاز شد و ۱۶ اتاق دارد. هتل آپارتمان آسام در مرکز شهر، خیابان بهشتی قرار گرفته است و به‌واسطه این موقعیت مکانی مناسب، دسترسی به جاذبه‌های دیدنی شهر کرمان، نظیر باغ موزه هرندی، مجموعه گنجعلی‌خان و بازار قدیم آسان است. پاساژ میلاد و بازار بزرگ آزادی و بیمارستان باهنر کرمان در فاصله کمی از هتل آسام قرار واقع شده‌اند.

 

اقامتگاه سنتی شهباز

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره تویین اقامتگاه سنتی شهباز همراه با صبحانه معادل ۶۰۰ هزار تومان است که مسافران می‌توانند با تخفیف ۳ درصدی آن را به قیمت ۵۸۰ هزار تومان رزرو کنند.

در سال ۱۳۹۷ اقامتگاهی سنتی به نام شهباز واقع در خیابان فردوسی تاسیس شد. این هتل ۵ اتاق دارد که از نظر موقعیت مکانی تا یخدان مویدی، موزه‌ی باغ هرندی، موزه‌ی صنعتی، گنجعلی‌خان و حمام وکیل بیست دقیقه پیاده‌روی دارد. در عمارت شهباز رستوان ایرانی است اما در نزدیکی هتل، رستوران آیلار نیز قرار دارد. با وسیله نقلیه، مسافران و مهمانان داخلی و خارجی می‌توانند به باغ شاهزاده ماهان، ارگ بم و پیست اسکی سیرچ رسید.

 

مسافرخانه گنجعلی خان

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره دابل مسافرخانه گنجعلی‌خان معادل ۴۰۰ هزار تومان است که مسافران می‌توانند با تخفیف ۲۲ درصدی اسنپ تریپ، آن را با هزینه ۳۱۰ هزار تومان رزرو کنند.

قدمت خانه مسافر گنجعلی‌خان به بیست سال قبل برمی‌گردد که بارسازی آن در سال ۱۳۸۷ انجام شد. این مسافرخانه در خیابان ۱۷ شهریور کرمان واقع شده است. مدرسه، چهارسوق و کاروانسرای گنجعلی‌خان، بازار مسگرها در فاصله کمی از مسافرخانه هستند. همچنین موزه‌ی مردم‌شناسی زرتشتیان، گنبد تاریخی جبلیه، جنگل پردیسان قائم، باغ شاهزاده ماهان با مسافرخانه گنجعلی خان فاصله چندانی ندارند. مراکز خرید نیز در نزدیکی مسافرخانه است.

 

مرتبط با : اسنپ تریپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز