با ۱۲ ویژگی مارال صنعت جاوید آشنا شوید

مارال صنعت جاوید

شرکت تولیدی و صنعتی مارال صنعت جاوید، نام تجاری مارال تریلر را با خود یدک می‌کشد. این شرکت در شهرستان ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی واقع شده که با کشورهای ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و عراق همسایه است.

در ادامه کاماپرس به ۱۲ نکته کلیدی درباره شرکت مارال صنعت جاوید می‌پردازد که دانستن آن برای فعالین حوزه ماشین‌سازی مفید است.

۱. مارال صنعت جاوید در سال 1368، توسط رضا رستمی در ارومیه تاسیس شد. این شرکت تولیدی تریلی در زمینی به مساحت 100 هزار متر و زیربنایی حدود 60 هزار متر مربع واقع شده است.

۲. در حال حاضر شرکت مارال صنعت جاوید با650 نفر پرسنل، توان تولید بیش از 5 هزار تریلر در سال، با کاربردهای متنوع را دارد؛ این تریلرها فراتر از 20 گروه هستند.

۳. انواع محور و جعبه‌های تریلر و بیش از چند صد نوع قطعات مورد استفاده در این تریلرها، بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند.

آریاک سفر

۴. شرکت مارال صنعت جاوید، دارای استانداردهای 17 گانه ملی از جمله نشان ملی استاندارد برای تمام محصولات تولیدی، استاندارد جهانی حمل مواد سوختی، استاندارد مدیریت کیفیت، پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری، استاندارد ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع و … است.

۵. از عناوین افتخارآفرین این برند می‌توان به صادرکننده نمونه، واحد نمونه و برترین تولیدکننده استانی و کشوری اشاره کرد.

۶. همچنین دریافت نشان ملی امین‌الضرب- عالی‌ترین نشان کارآفرینان بخش خصوصی- از دیگر افتخارات شرکت مارال صنعت جاوید محسوب می‌شود.

۷. این شرکت صنعتی، به‌منظور یکپارچه‌سازی سطح ارائه خدمات پس از فروش در سراسر کشور و دستیابی به سطحی بالاتر از رضایتمندی مشتریان خود، ضمن تولید محصولات ایمن، مقاوم و قابل اعتماد، در بیش از۴۰ شهر اصلی کشور و مسیرهای ترانزیتی، مراکز فروش و خدمات پس از فروش راه‌اندازه کرده و مدت زمان گارانتی محصولات را نیز بهبود بخشیده است.

۸. این شرکت به کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه صادرات دارد.  در سال 99، شرکت مارال صنعت جاوید، با راه‌اندازی خط تولید جدید تانکرهای گاز مایع، توانسته است به عنوان بزرگترین تولیدکننده این محصول در منطقه و آسیا تبدیل شود.

۹. گروه صنعتی مارال جاوید در سال 99 توانسته است خط بازسازی اتوبوس شهری، مینی‌بوس و خودروهای خدمات شهری با ظرفیت بازسازی 20 هزار دستگاه اتوبوس شهری، و تولید سالیانه 5 هزار مینی‌بوس، توانسته است فعالیت بزرگی در رابطه با جهش تولید کشور انجام بدهد.

۱۰. تریلر کانتینر‌بر، تریلی‌های کفی، تریلی‌های بغلدار، تریلی‌های کمرشکن، تریلی‌های تانکر حمل سوخت، تریلی‌های کمپرسی، تریلی‌های تانکر حمل گاز مایع، تریلی‌های بونکر حمل سیمان و تریلی یخچال از جمله محصولات این شرکت صنعتی هستند.

۱۱. شرکت مارال صنعت جاوید در نمایشگاه‌ حمل‌و‌نقل عمومی و خدمات شهری سال 96 حضور داشته است.

۱۲. شرکت‌های محورسازان چی‌چست، مارال‌یدک و شرکت خدمات فنی و پس از فروش تریلر رستمی از شرکت‌های زیرمجموعه مارال صنعت جاوید محسوب می‌شوند.

مرتبط با : مارال صنعت جاوید
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز