با گران ترین هتل های تبریز آشنا شوید

لست سکند

تبریز به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی، یکی از گزینه‌های سفر برای افرادی است که در تابستان، آب و هوای خنک این شهر را برای مسافرت انتخاب کرده باشند. زیبایی شهر، پاکیزگی، تمدن و تاریخِ تبریز، موسیقی و ادبیات از دلایل جاذبه‌های توریستی این شهر تاریخی به شمار می‌روند.

کاماپرس در این مطلب، هزینه اقامت در ۶ هتل گران تبریز را با توجه به سایت رزرواسیون آنلاین «اسنپ تریپ» بررسی کرده است. خواندن این گزارش به شما کمک می‌کند تا در انتخاب و رزرو هتل مورد نظر خود سرعت عمل بیشتری داشته باشید.

قیمت‌هایی که در ادامه ذکر شده، به ازای یک شب اقامت یک زوج در اواسط هفته و اواخر فروردین ماه است.

 

راز آسمان پایتخت

هتل لاله پارک

یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره رویال هتل لاله پارک که به نام «هتل کایا لاله پارک» هم شناخته می‌شود، همراه با صبحانه معادل ۶ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان هزینه دارد؛ البته مسافران می‌توانند با تخفیف ۱۸ درصدی آن را با قیمت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رزرو کنند.

هتل نوساز لاله پارک تبریز، در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد که در ساخت آن از جدیدترین امکاناتِ روز استفاده شده است. این هتل ۲۲۰ واحد اقامتی دارد و در ۱۴ طبقه بنا شده است. موقعیت مکانی این مجموعه، امکان دسترسی به گردشگاه ائل گلی و فرودگاه تبریز را آسان می‌کند. این هتل در اتوبان بهارستان واقع شده و در فاصله ۸ کیلومتری‌اش، بام و تله کابین عون بن علی قرار دارد.

 

هتل شهریار

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره دیپلمات هتل شهریار تبریز با صبحانه معادل ۵ میلیون تومان است.

زمانِ ساخت هتل ۵ ستاره شهریار، به سال ۱۳۸۶ برمی‌گردد. این هتل در منطقه‌ی خوش آب و هوای ائل گلی تبریز واقع شده است. بازسازی هتل در سال ۱۳۹۴ انجام شد. هتل شهریار دارای ۹ طیقه و ۲۰۲ اتاق دارد. اقامت در این هتل، امکان بازدید از جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی تبریز را برای مسافران، دوچندان می‌کند. همچنین انتخاب این هتل گزینه مناسب برای مهمانانی است که برای برگزاری مراسم به سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق مهمانی و جلسات، نیاز دارند. هتل شهریار در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن و ترمینال مسافربری قرار دارد.

 

هتل بوتیک اُرُسی

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره توئین هتل بوتیک ارسی تبریز همراه با صبحانه معادل ۱میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که مسافران می‌توانند آن را با تخفیف ۴ درصدی با هزینه ۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رزرو کنند.

هتل ارسی تبریز در واقع یک بوتیک هتل است، بوتیک هتل‌ها، بخاطر معماری و ساختشان به این نام معروف‌اند. این، هتل در فاصله کمی از ائل گلی قرار دارد. دارای ۵ اتاق در ساختمانی ۵ طبقه است که در سال ۱۳۹۶ بنا شد. به غیر از اتاق‌هایی با تلفیق سنت و مدرنیته، در لابی هتل که به آن سرسرای قاجار می‌گویند، از آجرچینی صفوی و معماری قاجار و پهلوی استفاده شد. در تماشاخانه این هتل می‌توان به مطالعه کتاب، تماشای فیلم پرداخت. با کمی پیاده‌روی می‌توان به مرکز خرید ستاره و مرکز تجاری اطلس رسید.

 

هتل پارس ائل گلی

اگر زوج گردشگری تصمیم بگیرند برای اقامت به هتل پارس ائل گلی بروند. برای یک شب اقامت در سوئیت دو نفره این هتل همراه با صبحانه باید ۱ میلیون و ۶۰ هزار تومان به اسنپ تریپ بپردازند. مسافران می‌توانند با تخفیف ۱۰ درصدی آن را با هزینه ۹۴۸ هزار تومان رزرو کنند.

هتل پارس ائل گلی تبریز در منطقه‌ای پر درخت قرار گرفته است که در سال ۱۳۸۰ در بام شهر تبریز ساخته شد. یکی از مزیت‌های اصلی هتل، رستوران گردان است. این هتل با مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری نظیر پارک و باغ وحش، سورتمه و پارک آبی هلیا فاصله چندانی ندارد. هتل پارس در ۱۷ طبقه و ۱۷۸ واحد اقامتی بنا شده است.

 

هتل کاسپین

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره دابل وی آی پی هتل کاسپین تبریز، همراه با صبحانه معادل ۷۳۰ هزار تومان است.

هتل سه ستاره کاسپین در سال ۱۳۹۶ در ۶ طبقه و ۲۰ اتاق راه‌اندازی شد. اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری نظیر خانه پروین اعتصامی و مقبره الشعرا و موزه قاجار در نزدیکی هتل قرارگرفته است. در فاصله ۲ کیلومتری از محل هتل، موزه عصر آهن، مسجد کبود، موزه آذربایجان و خانه مشروطه قرار دارد، همچنین بیمارستان کودکان فرمانروایان در ۷۰۰ متری هتل واقع شده است.

 

اقامتگاه سنتی جهانگردی تبریز

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره اقامتگاه سنتی جهانگردی تبریز، همراه با صبحانه معادل ۷۲۱ هزار و ۳۵ هزار تومان است.

قدمت اقامتگاه سنتی جهانگردی به سال ۱۳۴۲ برمی‌گردد که در منطقه ائل گلی بنا شد. این ساختمان ویلایی دارای ۶ اتاق است و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. بازار سنتی تبریز، موزه آذربایجان، مسجد کبود، خانه مشروطه، موزه عصر آهن، موزه سنجش و شهر داری در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. بیمارستان شهدا و رازی در فاصله اندکی از هتل قرار دارد.

مرتبط با : اسنپ تریپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز