با پلتفرم والکس و خدمات رمز ارزی آن در ۹ نکته آشنا شوید

پلتفرم «والکس» از سال 1397 در زمینه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. اولین هدف این مجموعه ایجاد بستری امن برای انجام معاملات و حفظ دارایی‌های مشتریان است. تبدیل شدن به پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال در سطح منطقه و ایجاد درگاه پرداخت پوشش دهنده ارزهای دیجیتال به عنوان چشم انداز این پلتفرم شناخته می‌شود.

در ادامه کاماپرس 9 نکته از این مجموعه را برای آگاهی بیشتر خوانندگان منتشر می‌کند؛

1. امین امینی، بردیا سید احمدنیا، محمد آنالویی، سید محمد دبیر و محسن اشکانی هم بنیانگذاران والکس هستند. تاکنون سه میلیون و 856 هزار و 427 معامله در این مجموعه منعقد شده است. تعداد کاربران والکس نیز 385 هزار و 609 نفر اعلام شد.

2. به منظور جلوگیری از سرقت اطلاعات، تمامی اطلاعات بین کاربر و سامانه والکس توسط پروتکل‌های اس اس ال رد و بدل و رمزنگاری می‌شود. همچنین ذخیره تمامی اطلاعات و داده‌های سامانه روی سرورهای اختصاصی بهره مند از دیواره‌های آتش چند لایه نرم افزاری و سخت افزاری صورت می‌گیرد.

3. این مجموعه اطلاعات بازارهای بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دش و تتر را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

آریاک سفر

4. هر کاربر این پلتفرم، یک کیف پول منحصر به فرد برای خود دارد. در هر کیف پول به ازای هر ارز دیجیتال یک آدرس به کاربر اختصاص داده می‌شود. تمام دارایی‌های دیجیتالی کاربران به صورت سخت افزاری نگهداری و ذخیره می‌شوند.

5. کارمزد معاملات والکس به صورت درصد از مبلغ کل معامله است. کارمزد خریدار ارز دیجیتال به صورت ارز دیجیتال کسر و کارمزد فرشنده ارز دیجیتال از مبلغ دریافتی به تومان کم می‌شود. در هنگام ثبت معاملات در پلتفرم مذکور، کارمزد برای کاربران نمایش داده می‌شود.

6. برداشت‌های ریالی برای تمامی حساب‌ها، در قالب انتقال پایا و یک بار در روز است. همچنین مدت زمان انجام تسویه ریالی، بسته به زمان درخواست برداشت، امکان طولانی شدن تا 24 ساعت در روزهای غیر تعطیل را دارد.

7. وبلاگ این مجموعه حاوی اطلاعاتی درباره مفاهیم پایه، آشنایی با معاملات، کیف پول، تحلیل و سرمایه گذاری، استخراج و اخبار ارزهای دیجیتال است.

8. این پلتفرم به زودی از اپلیکیشن خود در دو سیستم عامل اندروید و آی.اَ.اس رونمایی می‌کند. والکس برای ارائه خدمات به صورت 24 ساعت شبانه روز در تلاش است.

9. این مجموعه تاکنون به عنوان برگزیده استارتاپ‌های حوزه فین تک در آی تی ای 2018 و غرفه دار استارتاپی در نمایشگاه بین المللی جیتکس دبی، با حمایت اتاق بازرگانی تهران، به عنوان استارتاپ برتر در حوزه بلاکچین بوده است.

مرتبط با : والکس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز