با ویلای خود از سایت رومیتا کسب درآمد کنید

اجاره ویلا

ایرانی ها عاشق سفر هستند، به خصوص اگر تعطیلی چند روزه ای پیش رو باشد احتمال اینکه برنامه ای برای سفر به شمال نداشته باشند بسیار کم است.

به گزارش کاماپرس، اما امروزه سفر هزینه های بسیاری دارد و در راس آن هزینه های اقامت قرار دارد. در برخی موارد برای کاهش هزینه ها ممکن است به خانه آشنایان و اقوام بروید، در برخی موارد از اقامتگاه های سازمانی استفاده می کنید و در بسیاری از موارد ترجیح می دهید سوئیت یا ویلایی مستقل اجاره کنید.

با ما همراه باشید تا با راهکارهای کسب درآمد از ویلاهای خالی خود در شمال بیشتر آشنا شوید.

اجاره روزانه ویلا ، راهی برای کسب درآمد

شاید اجاره ویلا شخصیتان به صورت روزانه به مسافران درشرایط اقتصادی کنونی پیشنهاد وسوسه انگیزی باشد اما مطمئنا این کار هم مثل همه مشاغل دیگر دردسرهای خودش را دارد به ویژه که در شرایط شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی در فرآیند اجاره امری ضروری است که در ادامه درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد، اما بهتر است بدانید که اجاره ویلا شمال اگر از روش صحیح آن انجام شود میتواند حداقل ماهی 10 میلیون تومان برای شما درآمد زایی کند.

آریاک سفر

بنابر اعلام ایسنا، البته مشخصا شهر و محل قرار گیری ویلای شما در میزان محبوبیتش و البته قیمت اجاره اش تاثیر به سزایی دارد، شهرها و مناطقی مانند نوشهر، رامسر، نمک آبرود، دریاکنار و خزر شهر مناطق پر مسافری هستند و باید بدانید که اجاره ویلا در نوشهر یا رامسر و یا مناطق اطراف برای خیلی از افراد یک شغل تمام وقت و با درآمد کافی است، نکته ای دیگر که بر قیمت گذاری و محبوبیت ویلای شما به شدت تاثیر گذار است امکانات آن است ویلاهای استخردار خیلی پرطرفدارند و البته هیچ چیز جای یک ویلای ساحلی در شمال را برای مسافران نمیگیرد. روش های متفاوتی برای شروع این کار پیش رویتان است و انتخاب روش صحیح تا حد زیادی می تواند باعث کاهش دردسرهای این کار شود. بررسی روش های مختلف اجاره ویلا:

 اجاره روزانه ویلا از طریق سایت های آگهی

در این روش شما باید ویلایتان را در یکی از سایت ها آگهی کنید و منتظر تماس مسافران احتمالی باشید، روزانه دهها نفر با شما تماس خواهند گرفت و سوال خواهند کرد و ممکن است هیچ کدام از این تماس ها به نتیجه مطلوب نرسد و تنها زمان زیادی از روز شما صرف چانه زدن و تماس جواب دادن شده است.

اجاره روزانه از طریق املاکی های محلی

در این روش باید مشخصات ویلایتان را به املاکی ها بدهید و از آنها بخواهید که برایتان مشتری بفرستند.

اجاره روزانه از طریق سایت تخصصی اجاره ویلا

سایت رومیتا به صورت تخصصی در زمینه اجاره روزانه ویلا عمل میکند. شیوه ی کاری این سایت به این صورت است که شما به عنوان یک صاحبخانه می توانید به صورت رایگان ویلای خود را با عکس و مشخصات کامل و قیمت مد نظرتان در سایت قرار دهید. مزیت های این روش این است که فرآیند رزرو و پرداخت برای دو طرف ایمن می شود. مسافران راحت تر اعتماد میکنند به همین دلیل درآمد شما بیشتر خواهد شد. رومیتا قوانینی را برای کل فرآیند رزرو مشخص کرده که حقوق دو طرف اجاره دهنده و اجاره کننده در طی فرآیند اجاره محفوظ بماند. پشتیبانی سایت رومیتا در تمام مراحل پاسخگو خواهد بود و مشکلات احتمالی را برطرف خواهد کرد. نکته مهم دیگر رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مسافران و جامعه است. در سایت رومیتا اقامتگاههایی که پروتکل ها را به طور کامل رعایت می کنند در دسته بندی ویژه ای به مسافران معرفی می شوند. برخی از این پروتکل ها عبارتند از ضدعفونی کردن تمامی سطوح به ویژه سطوح پرکاربرد مانند دستگیره های در قبل از ورود مسافر جدید، پوشیدن ماسک توسط نظافت کنندگان، صاحبخانه و مسافران، رعایت فاصله زمانی یک روز بین خروج مسافر قبلی و ورود مسافر جدید و ….

انتهای پیام

مرتبط با : رومیتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز