با “وب متریک” رفتار کاربران آنلاین را ارزیابی کنید

لست سکند

امروزه موفقیت هر کسب و کاری به تحلیل شرایط کنونی، برنامه ریزی توسعه بازار برای آینده و رهگیری برنامه بازاریابی و بهبود آن کاملا وابسته شده است. در این راستا، تمامی کسب و کاری های آنلاین بزرگ و کوچک نیازمند تحلیل اطلاعات مشتریان و ارزیابی رفتار کاربران خود می باشند تا بتوانند با نگرشی منطقی در شرایط کنونی، نسبت به برنامه ریزی جهت توسعه بازار اقدام و با استفاده از گزارشات و تحلیل ها بتوانند روند حرکت در مسیر گسترش کسب و کار خود را رهگیری نمایند.

تحلیل داده و اطلاعات کاربران و مشتریان کسب و کارهای آنلاین در دنیای کنونی با توجه به ظهور و بروز تکنولوژی هایی مانند هوش مصنوعی به دقت و کارائی حداکثری خود دست یافته است؛ چنان که صاحبان کسب و کار آنلاین نه تنها می توانند وضعیت کنونی بیزینس خود را به صورت جامع تحلیل کنند؛ بلکه در ارزیابی برنامه‌های توسعه بازار خود مانند برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند بسیار موثر ظاهر شوند.

شرکت پیشرو افزار و تحلیل داده کار سازگان، از مجموعه‌های فعال در حوزه تحلیل داده، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است که در دهمین نمایشگاه اینوتکس از محصول جدید خود به نام “وب متریک” رونمایی خواهد کرد. کاماپرس در ادامه به بررسی بیشتر پیشینه، اهداف و چالش‌های پیش روی این شرکت می‌پردازد؛

 

«وب متریک» ابزاری جامع و کاربردی

راز آسمان پایتخت

شرکت پیشرو افزار و تحلیل داده کار سازگان فعالیتش را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است. زمینه کاری این شرکت در بخش کلان داده، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است. شهروز بیدار به عنوان مدیرعامل، به همراه شیرین برقش اعضای هیئت مدیره این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

کارشناسان این مجموعه موفق به ساخت سرویسی به نام «وب متریک»  برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و بازارهای دیجیتال شدند تا بدینوسیله و بدون داشتن اطلاعات تخصصی و فنی در دنیای تحلیل داده، رفتار کاربران خود را ارزیابی کنند تا بتوانند درک منطقی از شرایط کنونی کسب و کار آنلاین خود داشته و موجب توسعه بازار خود و افزایش سودآوری بیزینس اینترنتی خود شوند. شرکت پیشرو افزار و تحلیل داده کار سازگان در تلاش است تا با این سرویس، ابزاری جامع و کاربردی با امکانات جهانی جهت تحلیل رفتار کاربران وبسایت ها در اختیار مدیران مشاغل قرار دهد و همچنین به امکانات پنل خود بر اساس نیازهای کسب و کارهای آنلاین ایرانی بیفزاید.

 

ارتباط با مشتریان در اینترنت سهل تر از دنیای واقعی

با توجه به وضعیت کنونی دنیا و شیوع کرونا، مردم ایران به شدت به سمت خریدهای آنلاین روی آوردند که موجب رونق اقتصادی مشاغل اینترنتی شده است؛  فلذا صاحبان کسب و کارهای آنلاین در شرایط کنونی به شدت به سرویسی در بستر وب جهت تحلیل رفتار کاربران خود نیاز دارند. دستاورد مجموعه پیشروافزار در این خصوص، به مانند کشورهای پیشرفته، طراحی سرویسی است تا مدیران مشاغل بتوانند بدون داشتن تخصص فنی، رفتار مشتریان خود را رصد و آنالیز کنند.

 

کمپین 360؛ خدمت جدید شرکت پیشروافزار

سرویس تحلیل رفتار کاربران وب متریک در نمایشگاه امسال اینوتکس از محصولات جدید خود به نام های گزارش حرارتی، قیف بازاریابی، کمپین ۳۶۰ رونمایی خواهد کرد. قابلیت های موصوف، دستاوردی بزرگ جهت بهبود برنامه های بازاریابی برای صاحبان مشاغل ایجاد می نماید. به طور مثال، در کمپین 360 صاحبان مشاغل می توانند به صورت لحظه ای   گام های حرکت کاربران ورودی  از یک کانال مشخص را توسط قیف بازاریابی لحظه ای تشخیص دهند و در صورتی که کاربران مربوطه کیفیت لازم را نداشته و به سودآوری کسب و کار آنلاین کمک نمی کنند، از هدر رفت بودجه تبلیغاتی جلوگیری نماید.

 

تلاش برای فرهنگ سازی

شهروز بیدار، مدیرعامل شرکت پیشرو افزار و تحلیل داده کار سازگان در خصوص چالش‌هایی که این شرکت در مسیر پیشرفت با آن مواجه است، اینطور توضیح می‌دهد: در دنیای کسب و کارهای اینترنتی برای بقاء و حضور موثر در بازار آنلاین از انواع سرویس‌های تحلیل داده بهره می برند و فرهنگ سازی در اکوسیستم مارکت آنلاین کشورهای پیشرفته به صورت کاملا اصولی توسط دولت ها پیاده سازی شده است و صاحبان مشاغل به درستی در کنار کسب و کار خود حتما از چند سرویس تحلیل داده جهت موفقیت کسب و کار خود بهره می برند. در ایران نیز، مشاغل اینترنتی موفق همگی از ابزارهای تحلیلی استفاده می نمایند که اطلاع رسانی در جامعه باید منجر به فرهنگ سازی لازم جهت بهره گیری تمامی کسب و کارها از سرویس های تحلیل داده گردد. ما در شرکت پیشرو افزار تلاش می کنیم که تمامی تحلیل های مورد نیاز کسب و کارهای ایرانی را به صورت کاملا ساده در اختیار اکوسیستم قرار دهیم تا نقش کوچکی در توسعه کسب و کارهای آنلاین و بهبود شرایط اقتصادی کشور داشته باشیم.

 

 

 

 

مرتبط با : پیشرو افزار و تحلیل داده کارسازان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز