با وبزی سایت دلخواه خودتان را طراحی کنید

لست سکند

چهاردهمین دوره جشنواره وب و موبایل، امسال از 1 دی آغاز و در 21 اسفند به پایان رسید؛ وبزی یکی از کاندیدهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی این جشنواره است، که در زمینه طراحی سایت و وب فعالیت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جشنواره وب و موبایل سالیانه با شرکت وبسایت‌ها، استارتاپ‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل با هدف معرفی بهترین‌های این عرصه برگزار می‌شود؛ کاماپرس به این بهانه به گفتگوی کوتاهی با مسعود صباغی، مدیرعامل وبزی، یکی از کاندیدهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره این جشنواره پرداخته است.

وبزی در جشنواره وب و موبایل

بنابر اظهارات مسعود صباغی، وبزی با هدف آشنایی بیشتر سایر کسب و کارها و استارتاپ‌ها با وبزی و عرصه فعالیت آن در جشنواره وب و موبایل شرکت کرده است، ضمن این‌که صباغی برگزیده شدن این وبسایت در جشنواره وب و موبایل را با توجه به تعداد کم شرکت‌کنندگان در رای‌‌گیری و همچنین انتخاب رندوم آن‌ها، تا حدی غیرقابل پیش بینی دانست.

راز آسمان پایتخت

صباغی همچنین اظهار داشت که با توجه به آمارهای منتشر شده از Buildwith.com وبزی از نظر جایگاه در بین رقبا، بعد از سی ام اس‌ های وردپرس و جوملا، بیشترین تعداد سایت فعال در ایران را داشته و از رقبایی چون دروپال، دات نت نیوک و … جلوتر است.

چالش‌های اقتصادی و آینده وبزی

مسعود صباغی، در ادامه ضمن اشاره به مشکلات و فقدان ثبات اقتصادی در جامعه به عنوان مهم‌ترین چالش بر سر راه وبزی و سایر کسب و کارها، آن را مانعی بر سر راه برنامه‌ریزی‌های دقیق و موفق برای آینده دانست و اظهار داشت که: برای آینده وبزی به دنبال توسعه امکانات برنامه و دست‌یابی به رضایت حداکثری کاربران هستیم.

آینده وبزی با اجرای طرح صیانت

مدیرعامل وبسایت وبزی در پاسخ به تاثیرات اجرایی شدن طرح صیانت بر آینده وبزی، پیاده سازی این طرح را موجب نابودی کسب و کارهای آنلاین و در نتیجه مهاجرت‌های گسترده نیروها و کارشناسان حوزه آی‌تی از کشور دانست.

مرتبط با : وبزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز