با نیک استارتر و خدماتش آشنا هستید؟

«نیک استارتر» از سال 1395 در قالب یک سامانه تامین مالی فعالیت خود را آغاز کرد. وظیفه اصلی این سامانه، تامین مالی از طریق جمع آوری و تامین سرمایه‌‌های خرد طرح‌های ارائه شده، برای ورود به بازار یا توسعه بازار، توسط پرداخت دسته جمعی حامیان این سامانه به واسطه پیش خرید محصولات و هدایای جذاب ارائه شده در آن است.

کاماپرس در ادامه 8 نکته از این مجموعه را برای اطلاع رسانی بیشتر به خوانندگان منتشر می‌کند؛

1. محمد اسماعیل خانیان و علی درخشان بنیانگذاران سامانه نیک استارتر هستند. تاکنون از طریق این سامانه 28 پروژه به میزان 2 میلیارد و 212 میلیون و 62 هزار تومان پیش فروش داشتند.

2. بازی و سرگرمی، کتاب، هنر، تکنولوژی، خدمات و سلامت دسته بندی‌های حوزه فعالیت نیک استارتر هستند.

3. در حال حاضر پروژه‌های بساز و برنگ نوبر، قاشق یار- کمپین دوم-، فرش تعاملی اتاق کودک، تابلوی نقاشی دست به رنگ- کمپین دوم- و طبیعت درمانی برای کودکان آ.دی.اچ.دی در مجموعه نیک استارتر در حال جمع آوری سرمایه هستند. بالشتک ضد درد آرژین، پایشگر دما و رطوبت پاناک، تب سنج نوزاد کیدک و … از پروژه‌های تامین سرمایه شده در این مجموعه به شمار می‌آیند.

آریاک سفر

4. کارآفرینان در نیک استارتر امکان پیش فروش ایده‌های خود را قبل از اجرا دارند. با راه اندازی کمپین فروش، امکان آشنایی کاربران با ایده‌های کارآفرینان، مشاهده نمونه محصول و پیش خرید در این مجموعه وجود دارد.

5. وبسایت نیک استارتر مطالبی مانند 10 راهکار موثر برای ترغیب مشتری به خرید محصول، نحوه ثبت اختراع بین المللی، مالکیت فکری، معنوی و صنعتی در اختراع، گواهی ثبت اختراع و مزایای آن و … را برای آگاهی بیشتر کاربران خود منتشر کرده است.

6. هر کسب و کار، سرمایه مورد نیاز خود را برای تهیه و تولید محصولات از طریق پیش فروش به دست می‌آورد. میزان سرمایه هر کسب و کار به عنوان «مبلغ هدف» مشخص شده است. این رقم یعنی کسب و کار مورد نظر نیاز به این حجم از سرمایه برای فروش محصول خود دارد.

7. با پیش خرید محصولات کمپین‌ها، محصول پروژه به صورت حدودی در تاریخ ذکر شده در داخل صفحه کمپین به دست خریدار می‌رسد. در صورت شکست پروژه، مبلغ پرداختی برای خرید محصولات بدون کسری از طریق شماره شبا به حساب بانکی خریداران واریز می‌شود.

8. اگر محصول فیزیکی به دست کاربران همراه با نقص و عیب رسیده باشد، نیک استارتر تا هفت روز پس از تحویل، کالا معیوب را با نمونه سالم آن تعویض کرده و به مشتری تحویل می‌دهد.

مرتبط با : نیک استارتر
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز