با نرم افزارهای طرفه نگار بیشتر آشنا شوید

لست سکند

شرکت «طرفه نگار» با برخورداری از شبکه نیم میلیون مشتری و ۵۰۰ نمایندگی بزرگترین خانواده نرم افزاری ایران به شمار می‌رود.

کاماپرس در ادامه به ۱۳ ویژگی شرکت طرفه نگار می‌پردازد ‌که دانستن آنها برای علاقمندان به مهندسی نرم‌افزار خالی از لطف نیست؛

۱. گروه شرکت نرم‌افزاری طرفه‌نگار فعالیتش را در حوزه تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری به عنوان یک شرکت پیشرو در این صنعت در سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است.

۲. نرم‌افزار مالی و حسابداری هلو، از جمله محصولات گروه طرفه‌نگار است که امکاناتی نظیر صدورانواع فاکتور، اعلام سررسید چک ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارشات متنوع و … دارد.

۳. شهرام شکوری به عنوان مدیرعامل طرفه‌نگار، به همراه حمیدرضا صدیقیان، اکبر رنجبری و دو تن دیگر اعضای هیات مدیره این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

۴. شرکت طرفه نگار در حال حاضر نزدیک به ۴۷ درصد از بازار هدف خود را در اختیار دارد. این گروه خالق برندهایی نظیر هلو، اسپاد و …. است.

۵. نهادینه کردن ابزارهای نوین فناوارانه در کسب و کارهای فروشگاهی، کوچک و متوسط از مهمترین اهداف این گروه شمرده می‌شود.

۶. شرکت طرفه نگار چشم‌انداز خودش را ارائه خدمات هوشمند و خلاقانه به جامعه ذی‌ربط و رویکرد محوری خود را نوآوری و تنوع می‌داند.

۷. شبکه جامع خدمات پشتیبانی و فنی نرم‌افزار هلو، تولید نرم‌افزارهای سفارشی، توسعه صادرات نرم‌افزار، تامین صندوق‌های فروشگاهی از جمله سرویس‌های ارزش افزوده شرکت برای مشتریان هستند.

۸. شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو، توسعه خدمات هلوبان، طراحان اسپاد، موسسه راهین بیسان و شرکت فاراتارادیس از شرکت‌های زیرمجموعه گروه طرفه نگار به شمار می‌روند.

۹. گروه طرفه نگار بیش از ۲۰۰گروه شغلی، ۴۶۰ هزار کاربر فعال نرم افزارها در کشور، بیش از ۱۰۰ پشتیبان متخصص، ۵۰۰ نمایندگی فعال در اقصی نقاط ایران دارد.

۱۰. در اردیبهشت ماه سال جاری دو شرکت طرفه نگار و هلو از محصول جدید خود به نام «مای هلو» برای اولین بار به صورت آنلاین رونمایی کردند.

۱۱. از جمله ارزش‌های شرکت طرفه نگار توسعه، غنی‌سازی، رضایت شغلی و تداوم همکاری با منابع انسانی، شفاف‌سازی و مسئولیت‌پذیری هستند.

۱۲. احراز رتبه یک تولید نرم‌افزار از سوی شورای عالی انفورماتیک ایران، تندیس مشتری مداری، کارآفرین برتر در سال ۱۳۸۸، دارنده گواهینامه بین المللی خلاقیت و نوآوری در سال ۲۰۱۲ ، کارآفرین برگزیده استارت‌آپ گرایند در سال ۱۳۹۴ از جمله موفقیت‌های این شرکت است.

۱۳. با مشارکت کارکنان موفق، طرفه نگار به کسب گواهی‌های استاندارد سیستم مدیریت کیفیت و سیستم رضایت‌مندی مشتریان دست یافت. در سال ۱۳۹۶ طرفه نگار تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده از طرف سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده را دریافت کرد.

مرتبط با : طرفه نگار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز