با مینوی خرمدره بیشتر آشنا شوید

لست سکند

شرکت صنعتی مینوی خرمدره، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت اصلی مینو است که تحت پوشش شرکت اقتصادی و خودکفای آزادگان قرار دارد. البته شرکت اقتصادی و خودکفای آزادگان نیز یکی از بزرگترین مجتمع‌های صنعتی تولیدکننده مواد غذایی نظیر آرد، بیسکویت، ویفر، تافی، پفک، آبنبات، شکلات، کیک و … در خاورمیانه محسوب می‌شود.

در ادامه کاماپرس به 9 نکته درباره شرکت صنعتی مینو می‌پردازد و این شرکت را برای علاقمندان بیشتر معرفی کند؛

۱. شرکت مینوی خرمدره سال 1351 در خرمدره، کیلومتر 85 جاده زنجان، در زمینی به مساحت 54 هکتار آغاز به کار کرد. هم‌اکنون این شرکت از حدود 500 تن اظرفیت روزانه محصولات غذایی و انواع آرد صنعتی با ظرفیت روزانه 250 تن در کارخانه آرد مینو بهره‌مند است.

۲. این شرکت با هم‌اندیشی مدیران خود و محیا کردن بستر مورد نیاز، برای ارائه خدمات صادراتی به سایر شرکت‌های مواد غذایی آمادگی دارد و در حال حاضر به عنوان یک شرکت صادرکننده محصولات غذایی شناخته می‌شود.

۳. تولید ۲۰۵ تن انواع بیسکویت ساقه طلایی، تولید بیسکویت ساقه‌طلایی زیتون و عسل برای نخستین بار در ایران، تولید بیسکویت ساقه‌طلایی فراسودمند همراه با قند طبیعی، سبوس فرآوری شده و روغن بدون ترانس، تولید بیسکویت ساقه‌طلایی با آرد جو و شهد توت، راه‌اندازی و پیشرفت خط تولید کیک پاندین «کاپ کیک» از جمله پروژه‌ها و طرح‌های انجام شده توسط شرکت مینوی خرمدره است.

راز آسمان پایتخت

۴. تولید شکلات‌ها و ویفرهای جدید، در کنار توسعه محصولاتی نظیر کیک‌های لایه‌ای و فنجانی، همچنین راه‌اندازی خط بوش برای رسیدن به محصولات جدید تافی مغزدار و انواع آب‌نبات به ظرفیت 24 تن در روز، از جمله فعالیت‌های مینوی خرمدره به حساب می‌آید. بازنگری و بازسازی فرآیند تولید و دستیابی به ظرفیت 220 تن آرد در روز نیز، از برنامه‌های مینوی خرمدره است.

۵. رهبری بازار بیسکویت کشور با این شرکت است؛ هم‌اکنون شرکت صنعتی مینوی خرمدره، به تولید 120 نوع محصول می‌پردازد که 9 نوع آن به انواع ساقه‌طلایی مربوط می‌شود.

۶. شرکت مینوی خرمدره به دلیل تقاضای بالاتر از ظرفیت تولید، در شهر زاهدان هم به تولید محصولات خود می‌پردازد. این امر سبب کاهش هزینه‌های توزیع در نقاط مختلف کشور شده است.

۷. استراتژی‌های تدوین شده برای شرکت صنعتی مینو شامل استراتژی سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت همراه با نرخ بازده بالا، استراتژی توسعه محصولات، همراه با توسعه خطوط جدید و مجهز می‌شود که مواردی چون احداث ساختمان جدید با سالن‌های طراحی شده طبق اصول جی‌ام‌پی- شرایط خوب تولید- به‌منظور تولید بیسکویت‌های جدید، مجهز کردن سالن‌ها با دستگاه‌ها و تجهیزات جدید و مدرن از شرکت‌های بزرگ صنعتی همچون مکویته انگلستان با دانش فنی و به‌روز و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه انسانی از آن جمله است.

۸. این شرکت همچنین به وسیله ارائه محصولات جدید و فراسودمند، متنوع و باکیفیت خود توانسته است از استانداردهای خارجی گذشته و نیازهای بازار را تامین کند.

9. شرکت مینوی خرمدره با نماد «غصینو» در بورس اوراق بهادار تهران حضور دارد.

مرتبط با : مینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز