با میلگرد کلاف فولادی آشنا شوید + قیمت روز آهن آلات 13 خرداد 1402

میلگرد کلاف-کاماپرس
لست سکند

میلگرد کلاف مفهومی نسبتا جدید در صنعت فولاد است. این محصول در انواع سازه‌های ساختمانی و صنعتی به صورت گسترده کاربردهای فراوانی دارد.

میلگردها به دو صورت آجدار و کلاف در اندازه‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. کارخانه‌های بسیاری به تولید کلاف فولادی می‌پردازند. کویر کاشان از جمله کارخانه‌های تولید کننده این محصول است. کاماپرس در ادامه به بیان مشخصات و ویژگی‌های میلگرد کلاف می‌پردازد.

ساخت میلگرد کلاف و ویژگی‌های آن

در صنعت فولاد، کوره‌های باز، کوره‌های قوس الکتریکی و مبدل‌ها نقش مهمی در ساخت میلگرد دارند. طبق روش نورد گرم، شمش بیلت، در نهایت به صورت کلاف در می‌آید. ساخت میلگرد کلاف نیاز به انرژی زیادی ندارد. عدم نیاز به جوش، قدرت اتصال بالا، سازگاری با ماشین‌های شکل دهی از ویژگی‌های این محصول فولادی است. علاوه‌بر پروژه‌های ساختمانی و عمرانی، سیم بکسل، سیم خاردار، زنجیر فلزی، صنایع الکترود سازی و جوشکاری، توری نرده و گابیون، صنعت فنرسازی، تقویت کننده بتن و سایر فولادهای فرعی از جمله موارد مصرف میلگرد کلاف است. این محصول دارای توانایی چند رشته شدن است. ذخیره سازی آسان و بهبود ایمنی از دیگر خصوصیات آن است.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد کلاف

نوسانات قیمتی در هر کالایی وجود دارد. هزینه نهایی میلگرد کلاف کویر کاشان به تحولات سیاسی و اقتصادی در سطح ایران و جهان از جمله قیمت نفت، هزینه مواد اولیه، سنگ آهن، حمل و نقل، عرضه و تقاضا و مسلما نرخ ارز بستگی دارد. وبسایت آهن ملل اصفهان با فروش محصولات فولادی از جمله میلگرد کلاف کویر کاشان، قیمت تمامی محصولات را به صورت روزانه به اطلاع عموم می‌رساند. جهت مشاهده هزینه محصولات کافی است گزینه نمایش قیمت با ارزش افزوده فعال شود. لازم به ذکر است که کارشناسان این مجموعه به مشتریان خود جهت انتخاب مناسب‌ترین محصول مشاوره تلفنی می‌دهند.

جدول زیر قیمت روز برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن آلات ایران را دربر می‌گیرد:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/rebar/coiled-rebar-price/kavir-kashan-coiled-rebar

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز