با سه نان و محصولات آن آشنا هستید؟

نان، منبع مفیدی از کلسیم و فیبر است، درحالی‌که کربوهیدرات کم‌چربی نیز محسوب می‌شود. این ماده در بدن، به گلوکز تبدیل می‌شود که در روند متابولیسم بدن انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره را فراهم می‌کند. شرکت‌های فعال در زمینه پخت نان، به تنوع در تولید این محصول دست زدند و شکل‌های مختلف آن را در سبد تولیدات خود، قرار می‌دهند. در این بین شرکت «نامی نیک نهاد» با شعار «هیچ دستی در کار نیست» و با نام تجاریِ «سه نان» نیز‌، در این زمینه، فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی شاخص درباره برند سه نان می‌پردازد که دانستن آنها برای مصرف‌کنندگان، خالی از لطف نیست؛

1. گروه صنعتی نامی‌ نیک نهاد با نام تجاری «سه نان»، به عنوان اولین و تنها واحد تولیدکننده نان صنعتی در ایران با ظرفیت تولید ۵۰ تن در روز، فعالیت خود را در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی بهارستان در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار در سال ۱۳۸۷، آغاز کرد.

۲. مجموعه سه نان در سال ۱۳۹۸، روزانه ۱۵۰ تن نان تولید کرده است. این گروه، در اکثر شهرهای کشور، مراکز فروش فعال دارد.

۳. نعمت‌الله بابایی به عنوان مدیرعامل، به همراه کیمیا نکوئی، نهاد بابایی و دو عضو دیگر، اعضای هیئت مدیره شرکت نامی نیک نهاد را تشکیل می‌دهند.

آریاک سفر

۴. مجموع ارزهای دریافتی مجموعه سه نان، عدد ۷،۱۶۱،۵۹۳،۲۰۰ ریال است.

۵. تعهد به استفاده از دانش روز دنیا و تلاش اعضای خانواده سه نان برای تولید نان سالم، هدف و چشم‌انداز شرکت نامی نیک نهاد تعریف شده است.

۶. نان کامل سه‌نان، به دلیل داشتن سبوس فواید بسیار دارد و به بهبود د بیماری دیابت کمک می‌کند. این محصول فاقد شکر بوده و به دلیل استفاده از سبوس، سرشار از ویتامین‌های گروه «ب» است.

۷. محصولات سه‌نان با مخلوطی از آرد گندم‌های موجود که مورد تایید بخش غذایی گروه صنعتی کاکِ هلند نیز است، در سیلوهای مکانیزه، تهیه، تولید و نگه‌داری می‌شود.

۸. خمیر آماده با استفاده از فرآیند پیشرفته دستگاه‌های تخمیر، وارد بخش فرهای تونلی می‌شود. این مرحله، به صورت تمام اتوماتیک و پیوسته، باعث حذف جوش شیرین می‌‌شود، زیرا خمیر به صورت اصولی و به اصطلاح حرفه نانوایی ورز داده می‌شود. در عین حال سرعت در تولید نیز حفظ می‌شود. سه نان در فرهای مخصوص بدون تماس مستقیم با آتش، پخت می‌شود. زیرا که بنا به تحقیقات و استانداردهای جهانی، پختِ نان در آتش، سرطان‌زا است.

۹. در مرحله بعد، سه نان پیش از بسته‌بندی توسط برج‌های خنک‌کننده به دمای مطلوب می‌رسد، در نتیجه این عمل، زمان ماندگاری محصولات سه نان زیاد است و به راحتی کپک نمی‌زند. این محصول پس از بسته‌بندی در سبدهای مخصوصِ حمل نان، توسط کامیون‌های شرکت به صورت روزانه به سوپرمارکت‌ها در سطح شهر توزیع می‌شود.

۱۰. محصولات سه نان نظیر نان‌های مسطح، حجیم و تست تقسیم می‌شوند. با این محصولات می‌توان خوراک‌هایی نظیر فاهیتای مرغ با سه نان، مرغ سوخاری با کنجد و …. تهیه کرد.

۱۱. نان پروتئین، محصول جدید سه‌نان است. پروتئین‌ها به عنوان بزرگترین درشت مولکول‌های موجود در بدن نقش حیاتی و مهمی دارند، این مواد از توالی زنجیره‌های آمینواسیدی تشکیل شده‌اند که براساس نوع پروتئین، تعدادشان می‌تواند به چند هزارتا نیز برسد. هر برش نان پروتئین، برابر با دو سفیده تخم‌مرغ، دوبرابر کلسیم و فیبر است. ارزش غذایی این محصول بسیار بالاست. و از نظر پروتئین گیاهی، غنی است. این محصول برای افرادی که گیاه‌خوار هستند، مناسب و نیاز روزانه آنها را برآوده می‌کند. در تهیه این محصول، از آرد جو و سبوس موجود در نان برای بهبود دستگاه گوارش استفاده می‌کنند.

مرتبط با : سه نان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز