با ماپرا، آینده کسب و کارتان را بسازید

لست سکند

جهان بخاطر پاندمی کرونا، شکل و ماهیتش رو به تغییر است و دنیای پساکرونا، برای همگان به دنیایی پیچیده و ناشناخته تبدیل شده است. این موضوع ، سبک کسب و کارها را نیز تغییر داده است. اگر صاحبان مشاغل تا قبل از این به فروش اینترنتی دید خوبی نداشته‌اند، اکنون از ظرفیت این بستر نمی‌توانند غافل شود. بواسطه فضای جدید، بسیاری از کسب و کارها آشنا به استفاده از این بستر نیستند. «ماپرا» یکی از این مجموعه‌هاست که به کمک کسب و کارها آمده است.

این شرکت با محصول جدیدی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس شرکت کرد. کاماپرس، در ادامه به پیشینه ماپرا، اهداف و چالش‌های  این شرکت می‌پردازد؛

پیشینه مجموعه ماپرا

شرکت ماپرا فعالیتش را از سال ۱۳۹۷ شروع کرد. این مجموعه با هدف ارائه راهکارهای متنوع پرداخت الکترونیک متصل به فرآیندهای پیش و پس از آن، شکل گرفت. هم‌اکنون با مجوز بانک مرکزی و شاپرک، به پرداخت‌یار بانک مرکزی تبدیل و به عنوان شرکت فناور و خلاق ثبت شده است. هسته اصلی ماپرا از ۱۴ سال قبل به فعالیت در حوزه بانکی، فناوری اطلاعات، تحلیل داده‌ها و هوشمندسازی کسب و کارها در شرکت‌های دولتی، خصوصی و بین‌المللی مشغول بود. با گردهم آمدن این گروه و ارائه ابزارهای فروش کسب و کار، به شکل ماپرای امروزی شناخته شد.

ابزار فروش ماپرا در اینوتکس

راز آسمان پایتخت

در دهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس، ماپرا ابزار فروش کسب و کارها را ارائه می‌دهد، که در یک پنل در دسترس صاحبان مشاغل است. از مزایای این ابزار، کاهش هزینه و زمان، افزایش سرعت و میزان فروش است. با استفاده از آن می‌توان راهکارهای متنوع پرداخت را در اختیار مشتری قرار داد.

مشتریان در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند سفارش‌های آنلاین خود را انجام دهند. همه فرایندها برای کسب و کار به طور اتوماتیک انجام می شود و در ابزارهای ماپرا قابل مشاهده است. لذا، کسب و کار برای فروش اینترنتی نیاز به دانستن دانش خاصی ندارد.

با ابزار فروش ماپرا، صاحب کسب و کار می تواند در یک نگاه وضعیت شغل خود را بررسی کند. علاوه بر این، باشگاه مشتریان، داشبوردهای جذاب تحلیل رفتار مشتریان، راهکارهای دعوت مجدد مشتری به خرید، صاحبان کسب و کار را به افزایش فروش دعوت می‌کند.

کمک ماپرا به کسب و کارها

با استفاده از ابزارهای معرفی شده از سمت ماپرا، صاحبان کسب و کارها، نیازمندی‌های فروش خود را هم در بخش حضوری و همین‌طور در بخش اینترنتی، پاسخگو هستند. این سیستم بدون نیاز به دانش فنی و متخصص و بدون محدودیت زمانی و مکانی، با طراحی ساده برای هر قشری قابل استفاده است. علاوه بر این، درگاه پرداخت اینترنتی ماپرا به ابزارهای فروش کسب و کار متصل است و بدون واسطه در اختیار کسب و کارها قرار دارد.

جایگزینی روش فروش سنتی به مدرن

با توجه به شرایط پیچیده دنیای امروز، آینده از آن کسب و کارهایی است که روش سنتی را کنار زده، و به روش مدرن خو گرفته‌اند. با روش فروش مدرن، فرصت و زمان برای پاسخگویی، چانه زنی و بررسی اعتبار رسید از دست نمی‌رود؛ در واقع در این سیستم، زمان ذخیره می‌شود.

ویژگی دیگر فروش مدرن این است که داده‌های فروش و رفتار مشتریان را در سازوکاری یکپارچه در اختیار کسب و کار می‌دهد و هیچ داده ای از چشم تیزبین صاحب کسب و کار پنهان نمی ماند. موفقیت از آن مشاغلی است که زودتر به داده‌های خود دسترسی داشته باشند.

چالش‌های محیطی؛ مهمترین چالش ماپرا

موانعی نظیر خلأهای قانونی، تصمیم‌های کارشناسی نشده نهادهای بالادستی یا موازی، بدون در نظرگرفتن شرایط و زیرساخت‌ها، از مهمترین چالش‌های پیش رو مجموعه ماپرا و سایر شرکت‌هاست و به جرأت می‌توان گفت یکی از بزرگترین چالش‌های زیست بوم به شمار می‌رود.

با وجود این موانع، زمان- که اصلی‌ترین منابع برای کار و فعالیت اعضای این مجموعه است- از دست می‌رود. حالا شرکت ماپرا تا حدودی توانسته با صرف هزینه بر این ضرر، غلبه کند.

مرتبط با : ماپرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز