با مالتینا شوخی کنید و جایزه بگیرید!

لست سکند

مالتینا برای حمایت از مشتریان خود کمپینی راه اندازی کرده که در آن کاربران با شوخی کردن برنده جایزه می‌شوند. برندگان کمپین شوخی با مالتینا بین 1 میلیون تا 5 میلیون تومان امکان خرید از محصولات آمازون را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که کاربر مالتینا هستند و قصد شرکت در این کمپین را دارند، باید یک عکس یا ویدئو با موضوع قیمت‌های محصولات، کار با سایت و اپلیکیشن، بازه ارسال یا پشتیبانی یا شوخی با عکس‌های اینستاگرام مالتینا در قالب طنز و شوخی تهیه کنند. بعد از ارسال ویدئوها، به تعداد لایک و ویو پست‌ها، جایزه برنده نهایی بیشتر می‌شود. علاقمندان باید پست‌ها را با هشتگ شوخی با مالتینا، در پیج خود بارگذاری و برای اینستاگرام این مجموعه دایرکت کنند. سپس این پست‌ها در پیج مالتینا استوری خواهند شد و بعد از آن بهترین پست‌ها در این پیج قرار می‌گیرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

جوایز کمپین شوخی با مالتینا چقدر است؟

پستی با 100 تا 300 لایک و پنج هزار ایمپرشن داشته باشد، یک میلیون تومان، پستی با 300 تا 500 لایک و 8 هزار ایمپرشن، 2 میلیون تومان و پست با 600 تا 800 لایک و 15 هزار ایمپرشن، 3 میلیون تومان جایزه دریافت خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

پست‌هایی که بین 900 تا هزار و 200 لایک همراه 20 هزار ایمپرشن بگیرند، 4 میلیون تومان هدیه و پست‌هایی با بیشتر از هزار و 200 لایک و 25 هزار ایمپرشن، 5 میلیون تومان جایزه دریافت می‌کنند. بنابراین هر چه تعامل پست‌ها و لایک آن‌ها بیشتر باشد به نفع شرکت کنندگان است. پس شرکت کنندگان بهتر است از دوستان و نزدیکان خود برای شرکت در این مسابقه دعوت کنند تا شانس برنده شدن آن‌ها بیشتر شود.

ضمنا به افرادی که در این کمپین دوستان خود را تگ کنند هم جایزه تعلق می‌گیرد. این جوایز به قید قرعه به 10 نفر از فعال‌ترین فالوورهای مالتینا پرداخت می‌شود. جایزه این برندگان 500 هزار تومان اعتبار خرید از مالتینا است. کاربران تا بیستم تیرماه 1401 برای شرکت در این کمپین فرصت دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : مالتینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز